Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvää perrrrjantaita kaikille!

Ihanaa kun on perjantai!
Illalla saa lojua saunassa, valvoa pitkään ja katsella loput osat mindhuntterssista!

Mitähän ruokaa sitä viikonloppuna laittas.
Mitä teillä syyään?
Moikkelis,mä pääsen vasta huomenna saunaan.
Mä paistan tänään loput punakampelafileet yrttivoissa, kaveriksi pannulla paistetut perunat ja juurekset ja tapellaan taas miehen kanssa salaatista.
Mies tekee itselleen lihapullia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Moikkelis,mä pääsen vasta huomenna saunaan.
Mä paistan tänään loput punakampelafileet yrttivoissa, kaveriksi pannulla paistetut perunat ja juurekset ja tapellaan taas miehen kanssa salaatista.
Mies tekee itselleen lihapullia.
Herkkua, nams!:p

Mä täällä arvon kalasopan ja lihasopan välillä, mutta ku keitinperunoitaki tekis mieli jonkun lihapadan kylkiäisinä. Meillä on ollu tässä moskovanpataa ja karjalanpaistia niin niitä en ainakaan tee, mutta chili con carne olis ehkä vaihtoehto.:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tämmöset
Mutta noissa mietin, että tykkäänkö tuosta tekstistä tuossa takana vai saako sen pois vai....mulla on samanlaisia kenkiä ollut aiemminkin ja olen aina tykännyt.
Sitten tekis mieli ostaa nämä
ja nämä ostaisin vaikka heti, jos pohjana ei olis kiila malli.
Takeista en ole vielä ihan varma, tai mallista olen, mutta etin vielä....niin ja en ole vielä päättänyt mitkä kengät noista ostaisin....saattaa olla etten osta mitään, jos tulee parempia vaihtoehtoja tai ostan kaikki :X3:
 
Hyvää perrrrjantaita kaikille!

Ihanaa kun on perjantai!
Illalla saa lojua saunassa, valvoa pitkään ja katsella loput osat mindhuntterssista!

Mitähän ruokaa sitä viikonloppuna laittas.
Mitä teillä syyään?
Moikkelis koikkelis.

Mä en tiedä yhtään mitä tekee mieli syödä....miettinyt kovasti mitä tänäänkin söis. Eilen ostin savulohta ja sen kanssa tein ison salaatin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
Tämmöset
Mutta noissa mietin, että tykkäänkö tuosta tekstistä tuossa takana vai saako sen pois vai....mulla on samanlaisia kenkiä ollut aiemminkin ja olen aina tykännyt.
Sitten tekis mieli ostaa nämä
ja nämä ostaisin vaikka heti, jos pohjana ei olis kiila malli.
Takeista en ole vielä ihan varma, tai mallista olen, mutta etin vielä....niin ja en ole vielä päättänyt mitkä kengät noista ostaisin....saattaa olla etten osta mitään, jos tulee parempia vaihtoehtoja tai ostan kaikki
elä osta mitään noista

Moikkelis koikkelis.

Mä en tiedä yhtään mitä tekee mieli syödä....miettinyt kovasti mitä tänäänkin söis. Eilen ostin savulohta ja sen kanssa tein ison salaatin.
empä olis uskonnu että savulohi osaa tehä salaattia
 
vierailija
Tämmöset
Mutta noissa mietin, että tykkäänkö tuosta tekstistä tuossa takana vai saako sen pois vai....mulla on samanlaisia kenkiä ollut aiemminkin ja olen aina tykännyt.
Sitten tekis mieli ostaa nämä
ja nämä ostaisin vaikka heti, jos pohjana ei olis kiila malli.
Takeista en ole vielä ihan varma, tai mallista olen, mutta etin vielä....niin ja en ole vielä päättänyt mitkä kengät noista ostaisin....saattaa olla etten osta mitään, jos tulee parempia vaihtoehtoja tai ostan kaikki
Ihanat noi ekat linkatut kengät. En vaan ite voi jalkavaivojen takia köyttää korollisia kenkiä. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
nämä
_:eek:
Noista tulee mieleen ihan mun vanha äidinkielen opettaja yläasteelta, pukeutui aina joko antiikin vihreään tai pikimustaan ja kulki kesät talvet tollasilla kengillä....ja haastoi riitaa kaikkien oppilaiden kanssa.
 
Hyvää perrrrjantaita kaikille!

Ihanaa kun on perjantai!
Illalla saa lojua saunassa, valvoa pitkään ja katsella loput osat mindhuntterssista!

Mitähän ruokaa sitä viikonloppuna laittas.
Mitä teillä syyään?
Hyvää perjantaita! :)
Burgerit ovat tämän päivän ruokalistalla, huomenna varmaan jotain nyhtöpossun tyyppistä kaslerista, saa vaan pitää sitä uunissa kutakuinkin koko päivän:unsure:
 
Hyvää perjantaita!
Burgerit ovat tämän päivän ruokalistalla, huomenna varmaan jotain nyhtöpossun tyyppistä kaslerista, saa vaan pitää sitä uunissa kutakuinkin koko päivän

Silleen Pork al pastortyyliin! Eli maustat chilillä, sipuleilla, pippurilla ja ekstrana appelsiinimehua (ite puristettua) ja ananasta myös sekaan. Tulee ihan jättihyvää ja toimii tortilloiden tai tacojen täytteenä erityisesti. :p *kuolaa*
 
  • Rakkaus
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä