Mee kuumaan suihkuun. Tai lämmitä sauna nyt kun on mahdollisuusIltaa
Heräsin ilman peittoa ja nyt on joka paikka ihan jäässä
Mee kuumaan suihkuun. Tai lämmitä sauna nyt kun on mahdollisuusIltaa
Heräsin ilman peittoa ja nyt on joka paikka ihan jäässä
No tuossa on muuten ideaa! KiitosMee kuumaan suihkuun. Tai lämmitä sauna nyt kun on mahdollisuus
Varmasti harmitti. Nauti tänään,ihanaa savulohta ja salaattia,oi oispa mullakin ja vaikka löheily saunassa.Harmitti tämän päivän pompottelut tuolla terv.kesk., joten ostin siitä hyvästä itselleni savulohta ja tein sen kaveriksi ison salaatin...
Sauna voi saada paineet sekaisin. Ota joku miäs varmuudeksi mukaan.No tuossa on muuten ideaa! Kiitos
Kuka muka?Ota joku miäs varmuudeksi mukaan.
Täältä löytyy varmasti useampikin vapaaehtoinenSauna voi saada paineet sekaisin. Ota joku miäs varmuudeksi mukaan.
No joku halukas sieltä oven takaisesta jonosta. Mää oon siellä loppupäässä, ulko-oven oikealla puolella olevassa Haltin teltassaKuka muka?
Taitaa olla vähä nirso ku täällä notkuvat uroot ei tunnu kelpaavan...Täältä löytyy varmasti useampikin vapaaehtoinen
Taitaa olla vähä nirso ku täällä notkuvat uroot ei tunnu kelpaavan...
mulla ei ole uunissa pataleipä vaan patahassi
saas nähkä mitä siitäkin tulee
Elenalla on kehittynut maku.Taitaa olla vähä nirso ku täällä notkuvat uroot ei tunnu kelpaavan...
pataan muikkua ja siansivua uuniin hautumaanJaa mikä?
pataan muikkua ja siansivua uuniin hautumaan
Kelpais hyvinpataan muikkua ja siansivua uuniin hautumaan
arvostan vaikka olisit kelvannut ihan naturellinakiMä menen laittamaan itteni nätiksi illan touhuja varten...
Saunanpuhas kelpaa aina.arvostan vaikka olisit kelvannut ihan naturellinaki
en oo syöny naavaa enkä jäkälää@krut ootko sä maistanut naavaa? Tai tehnyt friteerattua poronjäkälää?
en oo syöny naavaa enkä jäkälää
voisin mennä pihalle kaivelemaan mutta ei siellä ole kun heinää ja sammaltaVoisiks nyt mennä pihaan ja kaivaa niitä palleronpulleroita hangen alta, kuivattaa ja heittää rasvakeittimeen jotta mä saan tietää miltä se maistuu?
*räpsyttelee hymyillen*
voisin mennä pihalle kaivelemaan mutta ei siellä ole kun heinää ja sammalta