Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Aika huonosti nukuin,yhden aikoihin olin vielä hereillä ja pyörin sängyssä,joten nousin ylös juomaan vettä ja tein kelalle ilmoituksen. Mihin aikaan liekkään nukahtanut viimein.
puoli yhdeksän nousin ylös,koko kroppa tuntuu väsyneeltä ja päätä särkee,mut hei mun ellospaketti tuli jo,olipa nopeeta.
 
Huomenta.
Aika huonosti nukuin,yhden aikoihin olin vielä hereillä ja pyörin sängyssä,joten nousin ylös juomaan vettä ja tein kelalle ilmoituksen. Mihin aikaan liekkään nukahtanut viimein.
puoli yhdeksän nousin ylös,koko kroppa tuntuu väsyneeltä ja päätä särkee,mut hei mun ellospaketti tuli jo,olipa nopeeta.
Ikäviä noi sun jatkuvat säryt:(

En edes muista millon viimeks olen Ellokselta jotain tilannut. Joskus kauan sitten, kun ostin lahjoja jouluksi varmaan ja kaikki lapset oli vielä pieniä.
Yllätyin oikein kerran, kun tipahti postiluukusta joku Ellos laina kirjekuori, että se on edes olemassa viä. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
en ole ikinä tilannut mitään ellokselta

Mutta tänä jouluna voisin ottaa ja tilata palstan kaikille neidoille isot kasat paketteja, varsinkin niille jotka näyttävät tissit.
Tosta tulikin mieleeni, että näin unta viimeyönä.
Unessa mun tissien kohdalla oli kaksi paksua ja lyhyttä penistä ja mun äiti lupasi maksaa mulle silikonitissileikkauksen. :unsure:
 
Ikäviä noi sun jatkuvat säryt

En edes muista millon viimeks olen Ellokselta jotain tilannut. Joskus kauan sitten, kun ostin lahjoja jouluksi varmaan ja kaikki lapset oli vielä pieniä.
Yllätyin oikein kerran, kun tipahti postiluukusta joku Ellos laina kirjekuori, että se on edes olemassa viä.
Joo,niin ärsyttävää.
Pitkiin aikoihin en oo ellokselta tilannut,mutta mä oon pitkään ehtinyt sopivaa välikausitakkiaeikä oo löytynyt ja edellisestä on pakko luopua kun on isot aukot taskuissa ja nekin oon jo pari kertaa korjannut :(
Mun lempitakkini :(
Nyt kuitenkin löysin ellokselta tosi edullisesti uuden lempitakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joo,niin ärsyttävää.
Pitkiin aikoihin en oo ellokselta tilannut,mutta mä oon pitkään ehtinyt sopivaa välikausitakkiaeikä oo löytynyt ja edellisestä on pakko luopua kun on isot aukot taskuissa ja nekin oon jo pari kertaa korjannut
Mun lempitakkini
Nyt kuitenkin löysin ellokselta tosi edullisesti uuden lempitakin.
Mun tekisi mieli tilata EMPstä takki jossain vaiheessa, löysin sieltä kengät myös jotka tahdon seuraavaksi:p
 

Yhteistyössä