Mä olin tänään ihan pikkukippurassa tuolla sohvalla, kun koski mahaan ja kissa vielä hyppäs suoraan haavan päälleVoivoi. Joku rassu on ny ihan solmussa tuolla syöksylaskukisoissa.
Mä olin tänään ihan pikkukippurassa tuolla sohvalla, kun koski mahaan ja kissa vielä hyppäs suoraan haavan päälleVoivoi. Joku rassu on ny ihan solmussa tuolla syöksylaskukisoissa.
Joku varastais sun lakkis ja kun lipsuttelisit liukkailla kengillä perään, varastais vielä kolankin....ja ne kengät.Pitäiskö itteki ottaa lento Suomeen kola kainalossa ja tulla tekeen raikkaita lumitöitä pitkästä aikaa. Lakki kadunvarteen, jos kilahtais palkkaakin.
Eiks niitten pitäisi olla ihan prismakamaa?Aloin leipomaan Ylivieskalaista Maitorieskaa, muttei ollut ohrajauhoja, enkä tiedä mistä niitä täällä edes saa.
Missä vaikutat?Pitäiskö itteki ottaa lento Suomeen kola kainalossa ja tulla tekeen raikkaita lumitöitä pitkästä aikaa. Lakki kadunvarteen, jos kilahtais palkkaakin.
Parin päivän päästä pakkasta taas, saadaan mummonkaatokelitKai se on kohta hei hei lumelle. Plussan puolella ja sataa märkää.
Se teki sen ihan tahallaan...Mä olin tänään ihan pikkukippurassa tuolla sohvalla, kun koski mahaan ja kissa vielä hyppäs suoraan haavan päälle
Olen niin foliohattu, että kuvittelen ihmisten tunnistavan mut jos kerronMissä vaikutat?
No siksi juuri kysyinkin! Ikähaarukka ja sukupuoli onkin jo tiedossa nääsOlen niin foliohattu, että kuvittelen ihmisten tunnistavan mut jos kerron
Miten toipuminen muuten mennyt? Älä ota käsiä pois mahalta!Mä olin tänään ihan pikkukippurassa tuolla sohvalla, kun koski mahaan ja kissa vielä hyppäs suoraan haavan päälle
Nonii! Kohta saan sulta kirjeen!No siksi juuri kysyinkin! Ikähaarukka ja sukupuoli onkin jo tiedossa nääs
Me tullaan kesällä kylään.Nonii! Kohta saan sulta kirjeen!
Juu, IätiMulani on ensimmäinen Suomesta lähteny nainen, se pioneeri on helppo tunnistaa. Eiku...No siksi juuri kysyinkin! Ikähaarukka ja sukupuoli onkin jo tiedossa nääs
Tuokaa pullat, mielellään suomalaista ja mie keittelen kahvit! Huvikierrokselle pääsee, jos jokin paikka on auki!Me tullaan kesällä kylään.
Ku ei oo prismaa!Eiks niitten pitäisi olla ihan prismakamaa?
Eeei, ku sori!!
Muuten ihan ok olo, mutta verenpaineet heittelee.Miten toipuminen muuten mennyt?
Echo hiihtää:Suomalaiset medpörjare! Ettekste oo ennen lunta nähneet?
Meilläki on ollu lumimyräkkää, mutta vasta n.puolet tavistalven lumista on satanu.
Talvella kuuluukin olla lunta!
Kohta pääsee hii-hii-hiihtämään.
Pitääkö sun nyt sitten alkaa joogameditoimaan marjametsässä auringonnousussa ja silleen?Muuten ihan ok olo, mutta verenpaineet heittelee.
Lääkäri meinas sen johtuvan ihan vaan siitä, että elämä on tainnut potkia pikkasen liikaa viime vuosina molempiin päihin, ei sitä kuulema ikuusia kaikkee jaksa.
PerustaKu ei oo prismaa!
Ei mulla riitä sellaseen kärsivällisyys ja sitä paitti siellä on karhuja ja hyttysiä.Pitääkö sun nyt sitten alkaa joogameditoimaan marjametsässä auringonnousussa ja silleen?
Ja kalumiehiä rannoillaEi mulla riitä sellaseen kärsivällisyys ja sitä paitti siellä on karhuja ja hyttysiä.
Voisiko olla sisäistä verenvuotoa...?Muuten ihan ok olo, mutta verenpaineet heittelee.
Lääkäri meinas sen johtuvan ihan vaan siitä, että elämä on tainnut potkia pikkasen liikaa viime vuosina molempiin päihin, ei sitä kuulema ikuusia kaikkee jaksa.