Jaa että Raide-Jokeri.
Uutisia työrintamalta siis. Mielenkiintoista.
Uutisia työrintamalta siis. Mielenkiintoista.
Mitä pettymyksiä, saako kysyä?Ja huomenta!
Facebook muistutteli viime talven kanariankuvilla ja täällä mä sit kyynelehdin. Joitain pettymyksiä on tosi vaikea niellä.
Mitä pettymyksiä, saako kysyä?
Tuo kuulostaa kohtalokkaalta, "Paratiisisaaren julma petos"... äh. Ei ole lähtenyt vielä runosuoni kukkimaan. Täytyy tankata lisää
Meidän piti viettää tää talvi Kanarian pienemmillä saarilla. Pari kuukautta lämmössä jaauringossa vaihtui tähän korona-lumihelvettiin.
Jäiden polttelu on yksi lempiharrastuksistani!Pitäisikö noita lumia polttaa takassa? Ensi viikolla pukkaa lisää
ei tartte, rattorin aurassa on hammasterä ja sillä lähtee auton rattaan painama polanne huit helvettiinNo juu. Yli pääsee mut sit saakin lapiolla hakata sitä rantua veks kun se painuu ja kovettuu.
tämä ja maalin kuivumisen vahtaaminenJäiden polttelu on yksi lempiharrastuksistani!
Mä taidan tuikata bensaa pihaan ja tikun perään.Pitäisikö noita lumia polttaa takassa? Ensi viikolla pukkaa lisää
Oon harkinnut lumikenkiä.Ei naurata FM! Kun joutuu lumessa rämpimään.
Kaskeaminen taitaa tehdä hyvää maaperälle?Mä taidan tuikata bensaa pihaan ja tikun perään.
No siis, mä asun kerrostalossa. On asfalttipiha. Ketuttaa tuo lumi pihassa.Kaskeaminen taitaa tehdä hyvää maaperälle?
ymmärrän, sielllä etelässä kun ei edes aurata pihojaNo siis, mä asun kerrostalossa. On asfalttipiha. Ketuttaa tuo lumi pihassa.
Moon aktiivinen! Mulla oli muuten magneetti, jossa luki, että rakastan työtäni, voin katsella sitä tuntikausia!tämä ja maalin kuivumisen vahtaaminen
Mä taidan tuikata bensaa pihaan ja tikun perään.
No, kaikki paikat kiinni. Ei se mukavaa olis ollut! Ja sitäpaitsi siellä myrskyää ja on torakoita ja ilkeitä mammuttimuurahaisia.
Tee kuten mun kaverin naapuri teki joskus vuonna kivi ja kirves, eli heittele ne roskasäkit partsilta pihalleDodii, tuli viesti taloyhtiöltä. Lumitilanteen takia jätteenkeräyksessä on ongelmia.
Lumi, korona, lumi, korona...Dodii, tuli viesti taloyhtiöltä. Lumitilanteen takia jätteenkeräyksessä on ongelmia.
Jos säiliö on täynnä niin jätän siihen viereen. Tulee hyöytyliikuntaa kun kävelen n. 50m päähän ja takas.Tee kuten mun kaverin naapuri teki joskus vuonna kivi ja kirves, eli heittele ne roskasäkit partsilta pihalle
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!