Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...Sillä ei tainnu vatsa sulattaa kaikkea mitä piti?
Hyi, nyt mä ajattelen maksalaatikkoa kakkaläjänä....vaiks on mun lemppariruoka!

Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...Sillä ei tainnu vatsa sulattaa kaikkea mitä piti?
Hyi, nyt mä ajattelen maksalaatikkoa kakkaläjänä....vaiks on mun lemppariruoka!
Pistä mulle kanssa pari. Löydän kyl markkinat niille! Tullee kohta vastaan lauma pikkukruutteja,eiks olis ihana!![]()
Tunnistaako pikkukruutit oranssista tunnusväristä?on ne varsin mainioita
Onko kuvassa oma tuotoksesi?Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...
Äläs nyt! Sisäelinruuista maksalaatikko on yks hienoimpia ruokia.Miten ollakaan, on minun mielipiteeni maksalaatikosta aina ollut tuon mielikuvasi mukainen...
Sellaisia, joista tulee samanlaisia nallekarkkeja kuin kaupassakin!Millasia ne nallemuotit ois?
Myydäänkö noita muotteja missään kaupassa, vaan pitääkö tilata netistä?Sellaisia, joista tulee samanlaisia nallekarkkeja kuin kaupassakin!
![]()
Real Gummy Bear Recipe
This gummy bear recipe makes shelf-stable gummy bears that taste just like the real thing! Switch up the flavors and colors and make them uniquesugargeekshow.com
Vaikka tommonen.
Mä söin piirakkaa mustikoilla.Ja huomenta.
Puuroa mustikoilla - kumartakaa mua terveellisestä aamupalasta! (Älkää kumartako. Meinaan kuitenki tänään vetää suklaatakin)
anna mullekki piirakkaaMä söin piirakkaa mustikoilla.
Tuossa, ole hyvä.anna mullekki piirakkaa
tänksTuossa, ole hyvä.
Toinen piirakka on sängyssä.tänks
kumpaa luulet minun tarkoittaneen?Toinen piirakka on sängyssä.
En oo varma. Halusin antaa molempia.kumpaa luulet minun tarkoittaneen?
varmuus on aina parastaEn oo varma. Halusin antaa molempia.
Onnittelen! Täällä tuulee niin, että linnut lentää taaksepäin. Ihan tosi, näin kaksi!Kävelylenkki tehty läpi tuulen ja tuiskun.
Mä maalasin kerran tapetin päälle ja oli aika siistiä seurata, kun se kuprus ja sitten suoristui!Täällä on ripsinyt lunta ja tuullut koko päivän.
Mut me rampattiin kuopuksen huone. On maalattu ja uudet laminaatit.
Näille maaleille voin antaa suosituksen. Ei haise kamalan pahalle ja voi hienosti maalata tapetin päälle.
![]()
Seinämaali Chalky Finish 2,5 l Chalk White
Chalky Finish Seinämaali on loistelias mattapinta sisäseiniin ja -kattoon. Se on vesiohenteinen, ympäristöystävällinen ja lähes hajuton maali. Tämä maali soveltuu suoraan useimmille pinnoille kuten kipsille, tiilille ja betonille sekä maalatuille ja lakatuille pinnoille jne. Kestävä pinta estää...www.bauhaus.fi
Sama ilma täällä.Täällä on ripsinyt lunta ja tuullut koko päivän.
Mut me rampattiin kuopuksen huone. On maalattu ja uudet laminaatit.
Näille maaleille voin antaa suosituksen. Ei haise kamalan pahalle ja voi hienosti maalata tapetin päälle.
![]()
Seinämaali Chalky Finish 2,5 l Chalk White
Chalky Finish Seinämaali on loistelias mattapinta sisäseiniin ja -kattoon. Se on vesiohenteinen, ympäristöystävällinen ja lähes hajuton maali. Tämä maali soveltuu suoraan useimmille pinnoille kuten kipsille, tiilille ja betonille sekä maalatuille ja lakatuille pinnoille jne. Kestävä pinta estää...www.bauhaus.fi
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!