Kovasti yritän mutkun ei tuu, olin melkein kade huonetovereille jotka prutkutteli melkis taukoomatta ilman mitään ongelmaa!anna paukahrella vaan niin kyllä se kohta helepottaa
Kovasti yritän mutkun ei tuu, olin melkein kade huonetovereille jotka prutkutteli melkis taukoomatta ilman mitään ongelmaa!anna paukahrella vaan niin kyllä se kohta helepottaa
Auttaisiko vatsan kevyt hierominen tai kyykyssä istuminen.. Tai polvet koukussa makaaminen.Kovasti yritän mutkun ei tuu, olin melkein kade huonetovereille jotka prutkutteli melkis taukoomatta ilman mitään ongelmaa!
Iltaa, nyt on masu pipi ja neljä-viisi pikkureikää tikattuna.
Hirveesti ilmaa, joka ei tule ulos ja koko ajan pissattaa (koska nesteet lähtenyt liikeelle). Perjantai päivä meni kokolailla nukkuessa ja kuvittelin lauantai päivän olevan se puuttuva perjantai.
Kissa oli pelännyt hoitopaikan koiraa ja kissaa, joten nuorimmainen haki sen kotio ja oli täällä yön kisuvahtina.
Auttaisiko vatsan kevyt hierominen tai kyykyssä istuminen.. Tai polvet koukussa makaaminen.
Kyllä se siitä!
Mä olen koettanut juoda nestettä mahdollisimman paljon ja otin tossa aiemmin muutaman merisuolarakeenkin kielen alle.Mä pelkään jo valmiiksi sitä ilmaa tai mitä kaasua vatsaan trööttäävätkään, Oivoi...
Mut onneksi sä olet noinkin hyvässä kunnossa, ei pelota niin kamalasti.
Mä mihinkään kokkisotaan osallistu sun kaa!Siis keitettyjä pottuja, tattikastiketta, porkkanamuhennosta (lähettää Ellullekin) ja paistettua maksaa hunajalla, pippurilla ja karamellisoidulla sipulilla maustettuna.
Mä mihinkään kokkisotaan osallistu sun kaa!
Sit hampurilainen tai muu rasvamättö voi auttaa. Älä vaan syö kaikkee kerralla ja pidä vessa vapaana.Mä olen koettanut juoda nestettä mahdollisimman paljon ja otin tossa aiemmin muutaman merisuolarakeenkin kielen alle.
Hirveesti multa tuskin tavaraa voi tulla, koska en ole torstai illan jälkeen oikein syönyt mitään...vähän viiliä js muutaman mandariinin palasen. Vasemmalla kyljellä makaaminen auttaa ainakin mulla usein, kun jumittaa muuten
Roosalla on päässään arviolta n. 1,45 miljardia reseptiä.Mä mihinkään kokkisotaan osallistu sun kaa!
Roosa tekee ruoanlaitosta taidetta. Liian monimutkaista tällaiselle yksinkertaiselle miähelle...Roosalla on päässään arviolta n. 1,45 miljardia reseptiä.
-varma tieto-
No eikö tuo ole jooga-asento?Jos mulla ei meinaa ilma tulla, meen lattialle kyyryyn ja peppu pystyyn. Rintakehä niin alas lattiaan kuin pystyy.
5 min.siinä ja loppu on historiaa.....
Ilma pyrkii suolistossa ylöspäin.
Ja mies varmaan kärkkyisi muuten siellä takana ellei tietäis mitä tuleman pitää?Jos mulla ei meinaa ilma tulla, meen lattialle kyyryyn ja peppu pystyyn. Rintakehä niin alas lattiaan kuin pystyy.
5 min.siinä ja loppu on historiaa.....
Ilma pyrkii suolistossa ylöspäin.
EI. Vaan "pierut pihalle".No eikö tuo ole jooga-asento?![]()
Se on oppinu olemaan kärkkymättä.Ja mies varmaan kärkkyisi muuten siellä takana ellei tietäis mitä tuleman pitää?![]()
Mä oon ihan unohtanu porkkanamuhennoksen olemassaolon. Oisinkohan 20 vuotta sitten sitä syöny.
Tais olla järkyttynyt ekalla kerralla...Se on oppinu olemaan kärkkymättä.
Se on semmone...vauvaruoka. Tai hampaattoman vanhuksen ruoka.Heti huomenna tekemään!
Ihana kun oot takaisin, toivottavasti olo helpottaa piakkoinIltaa, nyt on masu pipi ja neljä-viisi pikkureikää tikattuna.
Hirveesti ilmaa, joka ei tule ulos ja koko ajan pissattaa (koska nesteet lähtenyt liikeelle). Perjantai päivä meni kokolailla nukkuessa ja kuvittelin lauantai päivän olevan se puuttuva perjantai.
Kissa oli pelännyt hoitopaikan koiraa ja kissaa, joten nuorimmainen haki sen kotio ja oli täällä yön kisuvahtina.
Jos meni liian aikasin, liian lähelle ja kaasupurkaus yllättiTais olla järkyttynyt ekalla kerralla...
NiiTais olla järkyttynyt ekalla kerralla...
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!