Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa, nyt on masu pipi ja neljä-viisi pikkureikää tikattuna.
Hirveesti ilmaa, joka ei tule ulos ja koko ajan pissattaa (koska nesteet lähtenyt liikeelle). Perjantai päivä meni kokolailla nukkuessa ja kuvittelin lauantai päivän olevan se puuttuva perjantai.

Kissa oli pelännyt hoitopaikan koiraa ja kissaa, joten nuorimmainen haki sen kotio ja oli täällä yön kisuvahtina.

Mä pelkään jo valmiiksi sitä ilmaa tai mitä kaasua vatsaan trööttäävätkään, Oivoi...
Mut onneksi sä olet noinkin hyvässä kunnossa, ei pelota niin kamalasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Auttaisiko vatsan kevyt hierominen tai kyykyssä istuminen.. Tai polvet koukussa makaaminen.
Kyllä se siitä!
Mä pelkään jo valmiiksi sitä ilmaa tai mitä kaasua vatsaan trööttäävätkään, Oivoi...
Mut onneksi sä olet noinkin hyvässä kunnossa, ei pelota niin kamalasti.
Mä olen koettanut juoda nestettä mahdollisimman paljon ja otin tossa aiemmin muutaman merisuolarakeenkin kielen alle.
Hirveesti multa tuskin tavaraa voi tulla, koska en ole torstai illan jälkeen oikein syönyt mitään...vähän viiliä js muutaman mandariinin palasen. Vasemmalla kyljellä makaaminen auttaa ainakin mulla usein, kun jumittaa muuten(y)
 
Deleted member 149094
Mä olen koettanut juoda nestettä mahdollisimman paljon ja otin tossa aiemmin muutaman merisuolarakeenkin kielen alle.
Hirveesti multa tuskin tavaraa voi tulla, koska en ole torstai illan jälkeen oikein syönyt mitään...vähän viiliä js muutaman mandariinin palasen. Vasemmalla kyljellä makaaminen auttaa ainakin mulla usein, kun jumittaa muuten
Sit hampurilainen tai muu rasvamättö voi auttaa. Älä vaan syö kaikkee kerralla ja pidä vessa vapaana.
 
Mä luulen, että Ellun vatsavaivat johtuvat tästä "Toimenpiteen aikana vatsaontelo täytetään kaasulla (hiilidioksidi) näkyvyyden parantamiseksi. Hiilidioksidi saattaa aiheuttaa joillekin potilaille epämiellyttävää tuntemusta, joka voi esiintyä vatsa- ja/tai hartiakipuna tai pahoinvointina. Nämä oireet ovat vaarattomia ja häviävät yleensä muutamassa päivässä."

Tunkevat sitä melkis kaikissa tähystysleikkauksissa ja voi kääääääääääääääääääk jo valmiiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa, nyt on masu pipi ja neljä-viisi pikkureikää tikattuna.
Hirveesti ilmaa, joka ei tule ulos ja koko ajan pissattaa (koska nesteet lähtenyt liikeelle). Perjantai päivä meni kokolailla nukkuessa ja kuvittelin lauantai päivän olevan se puuttuva perjantai.

Kissa oli pelännyt hoitopaikan koiraa ja kissaa, joten nuorimmainen haki sen kotio ja oli täällä yön kisuvahtina.
Ihana kun oot takaisin, toivottavasti olo helpottaa piakkoin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä