Kannattaa hei kuitenkin muistaa, ettei kaikki närästys välttämättä olekaan närästystä ja että sepelvaltimotauti ei näy sydänfilmissä. Se on kavala ja vaaniva! *varoittelee*
Juu ja munuaiskivet voivat tehdä sydämen alueelle kovaa kipua.Kannattaa hei kuitenkin muistaa, ettei kaikki närästys välttämättä olekaan närästystä ja että sepelvaltimotauti ei näy sydänfilmissä. Se on kavala ja vaaniva! *varoittelee*
ja kanankoivet mahan alueelle jos jääpi raakaksiJuu ja munuaiskoivet voivat tehdä sydämen alueelle kovaa kipua.
Eheeja kanankoivet mahan alueelle jos jääpi raakaksi
Pitäis jaksaa kurkata purkin kyljestä...Hyvä ettei ollu sydänperäistä.
Mut etkö sä tiedä mitä lääkäri määräsi?
*julkisen terveydenhuollon alasajo on alkanut Suomen Turust*
Ainakin erektio pelittää hieman turhankin hyvin. Yöllisten/aamuisten erektioiden puute kai antaa myös hieman merkkiä...Kannattaa hei kuitenkin muistaa, ettei kaikki närästys välttämättä olekaan närästystä ja että sepelvaltimotauti ei näy sydänfilmissä. Se on kavala ja vaaniva! *varoittelee*
Kato ihmeessä.Pitäia jaksaa kurkata purkin kyljestä...
Oon töis...Kato ihmeessä.
Ainakin erektio pelittää hieman turhankin hyvin. Yöllisten/aamuisten erektioiden puute kai antaa myös hieman merkkiä...
Ok, salakavala tauti...Tosin kyllä SE mun miehelläkin toimi. Mut tukkeessa oli joku suoni.
Juu Janne Ahonenhan valitti niistä lepakkeista joita ommellaan, että liitäisivät pitkälle.vaislooki oli meleko ärtsy hyppääjä
nää nykyset vaan ompelee aivan järkyttäviä liito-oravapukuja
Helmut Reknaakeli?Katson mäkihyppyä. Kyllä on väki vaihtunu mun lapsuudesta. *vanhan mummon äänellä*
Ei oo enää jens vaisflookkia, jirsi parmaa, katsujoshi funakia, primots ulagaa eikä pavel plotsia.
Ja Jens vaisflookki oli aina Nykäsen ja Puikkosen päävastustaja.
Pitääpä katsoa, kiitti.No mutta nyt asiasta(lähes sananmukaisesti) kukkapurkkiin. Roosaruusahan tässä taannoin pähkäili kasvihuonetta. Kuuklaapa Kivikangas kasvihuoneet. Tuolla on paljon kaikenlaista tietoa harrastelijahuoneista. Ja saa sitä muutkin kiinnostuneet vilkuilla, ei kai se siitä kulu.
Nyt....en tunnista tuota ekaa.Helmut Reknaakeli?
Veikko Kankkonen?
anna paukahrella vaan niin kyllä se kohta helepottaaIltaa, nyt on masu pipi ja neljä-viisi pikkureikää tikattuna.
Hirveesti ilmaa, joka ei tule ulos ja koko ajan pissattaa (koska nesteet lähtenyt liikeelle). Perjantai päivä meni kokolailla nukkuessa ja kuvittelin lauantai päivän olevan se puuttuva perjantai.
Kissa oli pelännyt hoitopaikan koiraa ja kissaa, joten nuorimmainen haki sen kotio ja oli täällä yön kisuvahtina.
Kovasti yritän mutkun ei tuu, olin melkein kade huonetovereille jotka prutkutteli melkis taukoomatta ilman mitään ongelmaa!anna paukahrella vaan niin kyllä se kohta helepottaa
Auttaisiko vatsan kevyt hierominen tai kyykyssä istuminen.. Tai polvet koukussa makaaminen.Kovasti yritän mutkun ei tuu, olin melkein kade huonetovereille jotka prutkutteli melkis taukoomatta ilman mitään ongelmaa!