*kuulee kuinka Echon käpy rusahtaa kertalaakista rikki*Sano sille että ottaa kaks kerrallaan, ne on niin tiiviisti, että kassa ei tajua että niitä on kaks!
*kuulee kuinka Echon käpy rusahtaa kertalaakista rikki*Sano sille että ottaa kaks kerrallaan, ne on niin tiiviisti, että kassa ei tajua että niitä on kaks!
Ei näkyny unia, katoin tuhmia vidioita viime yönä ni sen ansiosta vissiin olin ihan taju kankaalla.
On. Sä et vaan muista itse.Ei mulla ole Pekka nimistä lasta
KamalaaOn. Sä et vaan muista itse.
Mutta MIKS teet niin, muutaman kymmenen sentin takia? Aattele jos joku kassa huomais, vaikka ei ne semmoisiin puutu.Mä punnaan kerran vuoteen venalaiset suolakurkut maustekurkkujen hinnalla, otan aina muovikasseja ilmaseks, maistelen kaupassa marjoja tms. syön kaupassa jos on nälkä.
Yks eukko kerran tunki röyhkeästi väkisin täyden kärrinsä kanssa ohi, osuen minuun niin kun hän sitten jätti täyden kärrinsä heviosastolla vartsaamatta niin vein sen yläkertaan piiloon.
*vääntäytyy otteluasentoon*
Koska mä voin.Mutta MIKS teet niin, muutaman kymmenen sentin takia? Aattele jos joku kassa huomais, vaikka ei ne semmoisiin puutu.
Mä punnaan kerran vuoteen venalaiset suolakurkut maustekurkkujen hinnalla, otan aina muovikasseja ilmaseks, maistelen kaupassa marjoja tms. syön kaupassa jos on nälkä.
Yks eukko kerran tunki röyhkeästi väkisin täyden kärrinsä kanssa ohi, osuen minuun niin kun hän sitten jätti täyden kärrinsä heviosastolla vartsaamatta niin vein sen yläkertaan piiloon.
*vääntäytyy otteluasentoon*
AINIII RIISIPUURO!!!HYyyy! Ne marjat kuuluu huuhdella ennen ku voi syödä!
Mut toi käryn pölliminen sai pärskimään riisipuurot näytölle.
Mutta auta armias jos joku ira kki ois pölliny sun kärrit, niin sä olisit jo naputtelemassa Halla-Aholle kiukkusena?Echo, jokaisessa meissä on pikku mausteemme. Se tekee meistä meidät.
En aio opettaa tapojani eteen päin joten en näe, että tämä nyt olis mikään biggie.
How ever, kunnioitan näkemystäsi ja tiedän, että olet oikeassa.
Mä pidän huolta kärristäni enkä ajele päin ihmisiä.Mutta auta armias jos joku ira kki ois pölliny sun kärrit, niin sä olisit jo naputtelemassa Halla-Aholle kiukkusena?
Tai mitä jos se tapahtuis sulle itselle? Monille on ruokakauppareissu itsessään ahdistava, kun joutuu muiden huolien lisäksi vääntäytymään sinne. Ei silloin naurattaisi kun joku keppostelisi mun kärryn kans.
Tai jos sillä naisella oli univelkoja ja kiire?
Ymmärrän.Mä oon joskus vääntäny itkua kaupassa. Syitä: läheiselle annettu vakava lääkärin diagnoosi, se etten saanu haluaamani työpaikkaa, jne. Mä en oo silloin huomioinu muita kaupassaolijoita varmastikaan täydellisesti.
Ois v-tuttanu jos joku ois pölliny kärrin.
Iso osa näistä Tölikän varastelevista asiakkaista koostuu kyllä nitkuista ja muista laitapuolenkulkijoista, siksi varkaudet. Tiiän kyllä noi hoodit.Tämän laitan vielä, sit lopetan aiheesta:
Töölöläinen kauppias (eli iso osa asiakkaistaan ei ole edes ns.paikkakunnan köyhiä, yks meidän varakas tuttu asuu Töölössä) menettää 10-15 000 euroa vuodessa näpistämisten takia.
”K-kauppiaalle näpistyksistä vuodessa 10–15000 euron lovi” – Sakon muuntorangaistusta toivotaan takaisin lakiin
Näpistykset tekevät vuodessa 10–15000 euron loven kolmen K-marketin kauppiaan myyntiin. Työaikaa menee näpistysten selvittelyyn merkittävä määrä.www.yrittajat.fi
Jos jokainen ajattelee "koska mä voin", niin se tulee kalliiksi.
No ei tää oo mittää tappelua ku juttelua.Elkääpä tytöt tapelko
No ei tää oo mittää tappelua ku juttelua.