Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Että hyvää joulua vaan suomalaiset, medpörjare.

On mukava raapustaa kortteja työpaikan kynillä, juoda pomon omistamat joulukahvit, leikkiä tipetipetip tapia pöllityn kuusen ympärillä, tuoda kaupasta pöllityillä muovikasseilla joulupöydän salaatin ainekset perunoiden hintaan. :)

Ja sen mikä ihan itse jopa kustannat, on sairaslomarahoilla, jotka saatu Kelalta huijaamalla - kuten eräs saikuttava ex-työkaveri: kaupassa tavatessa ontui ja valitti vointiaan, mut sit kun ei kukaan huomannu niin loikki kuin hirvi. (toinen työkaveri kertoi)

Joo loukkaantukaa vaan. Ihan rauhassa. Otan vastaan "kui sää Echo kehtaat, mää en oo semmonejatämmöne enkä tuommonekaan!"
 
Mä punnaan kerran vuoteen venalaiset suolakurkut maustekurkkujen hinnalla, otan aina muovikasseja ilmaseks, maistelen kaupassa marjoja tms. syön kaupassa jos on nälkä.

Yks eukko kerran tunki röyhkeästi väkisin täyden kärrinsä kanssa ohi, osuen minuun niin kun hän sitten jätti täyden kärrinsä heviosastolla vartsaamatta niin vein sen yläkertaan piiloon.

*vääntäytyy otteluasentoon*:LOL:
 
Mä punnaan kerran vuoteen venalaiset suolakurkut maustekurkkujen hinnalla, otan aina muovikasseja ilmaseks, maistelen kaupassa marjoja tms. syön kaupassa jos on nälkä.

Yks eukko kerran tunki röyhkeästi väkisin täyden kärrinsä kanssa ohi, osuen minuun niin kun hän sitten jätti täyden kärrinsä heviosastolla vartsaamatta niin vein sen yläkertaan piiloon.

*vääntäytyy otteluasentoon*
Mutta MIKS teet niin, muutaman kymmenen sentin takia? Aattele jos joku kassa huomais, vaikka ei ne semmoisiin puutu.
 
Mä punnaan kerran vuoteen venalaiset suolakurkut maustekurkkujen hinnalla, otan aina muovikasseja ilmaseks, maistelen kaupassa marjoja tms. syön kaupassa jos on nälkä.

Yks eukko kerran tunki röyhkeästi väkisin täyden kärrinsä kanssa ohi, osuen minuun niin kun hän sitten jätti täyden kärrinsä heviosastolla vartsaamatta niin vein sen yläkertaan piiloon.

*vääntäytyy otteluasentoon*


HYyyy! Ne marjat kuuluu huuhdella ennen ku voi syödä!

Mut toi käryn pölliminen sai pärskimään riisipuurot näytölle. :D
 
Echo, jokaisessa meissä on pikku mausteemme. Se tekee meistä meidät.
En aio opettaa tapojani eteen päin joten en näe, että tämä nyt olis mikään biggie.
How ever, kunnioitan näkemystäsi ja tiedän, että olet oikeassa.❤
 
Echo, jokaisessa meissä on pikku mausteemme. Se tekee meistä meidät.
En aio opettaa tapojani eteen päin joten en näe, että tämä nyt olis mikään biggie.
How ever, kunnioitan näkemystäsi ja tiedän, että olet oikeassa.
Mutta auta armias jos joku ira kki ois pölliny sun kärrit, niin sä olisit jo naputtelemassa Halla-Aholle kiukkusena?

Tai mitä jos se tapahtuis sulle itselle? Monille on ruokakauppareissu itsessään ahdistava, kun joutuu muiden huolien lisäksi vääntäytymään sinne. Ei silloin naurattaisi kun joku keppostelisi mun kärryn kans.
Tai jos sillä naisella oli univelkoja ja kiire?
 
Mutta auta armias jos joku ira kki ois pölliny sun kärrit, niin sä olisit jo naputtelemassa Halla-Aholle kiukkusena?

Tai mitä jos se tapahtuis sulle itselle? Monille on ruokakauppareissu itsessään ahdistava, kun joutuu muiden huolien lisäksi vääntäytymään sinne. Ei silloin naurattaisi kun joku keppostelisi mun kärryn kans.
Tai jos sillä naisella oli univelkoja ja kiire?
Mä pidän huolta kärristäni enkä ajele päin ihmisiä.:cool:
Niin tai nainen ajoi mua päin kännissä ja läpällä? Koskaan ei tosiaan voi tietää.
 
Mä oon joskus vääntäny itkua kaupassa. Syitä: läheiselle annettu vakava lääkärin diagnoosi, se etten saanu haluaamani työpaikkaa, jne. Mä en oo silloin huomioinu muita kaupassaolijoita varmastikaan täydellisesti.

Ois v-tuttanu jos joku ois pölliny kärrin.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Mä oon joskus vääntäny itkua kaupassa. Syitä: läheiselle annettu vakava lääkärin diagnoosi, se etten saanu haluaamani työpaikkaa, jne. Mä en oo silloin huomioinu muita kaupassaolijoita varmastikaan täydellisesti.

Ois v-tuttanu jos joku ois pölliny kärrin.
Ymmärrän.
Onneks ei ajanut mun lasten päälle, siinä tapauksessa olisin ajanu sen kannoille niin että ois jääny viimeseks kerraks kun törmäilee ihmisiin.:unsure:

Ei pyytänyt ees anteeks, mulkoili vaan pahasti ja nokka pystyssä jatkoi matkaa.
 
Tämän laitan vielä, sit lopetan aiheesta:
Töölöläinen kauppias (eli iso osa asiakkaistaan ei ole edes ns.paikkakunnan köyhiä, yks meidän varakas tuttu asuu Töölössä) menettää 10-15 000 euroa vuodessa näpistämisten takia.

Jos jokainen ajattelee "koska mä voin", niin se tulee kalliiksi.
 
Tämän laitan vielä, sit lopetan aiheesta:
Töölöläinen kauppias (eli iso osa asiakkaistaan ei ole edes ns.paikkakunnan köyhiä, yks meidän varakas tuttu asuu Töölössä) menettää 10-15 000 euroa vuodessa näpistämisten takia.

Jos jokainen ajattelee "koska mä voin", niin se tulee kalliiksi.
Iso osa näistä Tölikän varastelevista asiakkaista koostuu kyllä nitkuista ja muista laitapuolenkulkijoista, siksi varkaudet. Tiiän kyllä noi hoodit.
Valitettavasti näitä ”kuntoutuslaitoksia” pykätään keskustaan kalliisiin kiinteistöihin vaikka nuo ”kuntoutujat” voisi mielummin sijoittaa kaupunkien laitamille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä