vierailija
Maksatko ostokset?En tiiä vielä. Käydään myöhemmin kaupassa.
Maksatko ostokset?En tiiä vielä. Käydään myöhemmin kaupassa.
Meillä mennään myös kanalinjalla eli grillataan broileria ja kasvisvartaitaMitäs muiden päivän menyyhyn kuuluu?
Mä aattelen tehä broilerisalaatin
Lohileipiä, makkaroita, naudanulkofilepihvit, kasvisnyytit ja grillattu maissi nyt ainakinMitäs muiden päivän menyyhyn kuuluu?
No hupsista keikkaa...siellä toinen herkkävatsainen näköjään.Huomenta! Mä kärvistelin yön vatsakivuissa ja melkein oksensin Join illalla yhden siiderin ja ilmeisesti se oli liikaa
Ei ole musta simasuuksi enää
Mulla tuli eilen pitkin päivää aina kun join vettäkin vähän huono olo et en tiiä mikä vatsaa vaivas, varmaan viikon huonot syömiset tai jotain.
Mutta nyt uusi päivä ja uudet herkut! Meillä on jääkaappi niin täynnä kaikkea hyvää ettei tiedä mistä aloittaa, varmaan kylmäsavulohileivillä
HävytöntäEilen syötiin sukulaisissa eikä muuten maksettu
Mie tein jo illalla pottusalaatin valmiiksi,lisäksi grillimakkaraa,fetaa, punajuurta ja maustekurkkuaMitäs muiden päivän menyyhyn kuuluu?
HöhHuomenta! Mä kärvistelin yön vatsakivuissa ja melkein oksensin Join illalla yhden siiderin ja ilmeisesti se oli liikaa
Mulla tuli eilen pitkin päivää aina kun join vettäkin vähän huono olo et en tiiä mikä vatsaa vaivas, varmaan viikon huonot syömiset tai jotain.
Mutta nyt uusi päivä ja uudet herkut! Meillä on jääkaappi niin täynnä kaikkea hyvää ettei tiedä mistä aloittaa, varmaan kylmäsavulohileivillä
Vahingossa lipsautin sulle alapeukun otin sen kyl poisHävytöntä
Joo, ihan apinanraivolla täällä hakataan puolin ja toisin näppäimistöjä niin, että kylä lähtee ja pärisee. prkl!Ellimääri suuttui Ell'lle
Juu kehtaakin kutsua hävyttömäksiJoo, ihan apinanraivolla täällä hakataan puolin ja toisin näppäimistöjä niin, että kylä lähtee ja pärisee. prkl!
Ruoska, Aqela auta!Juu kehtaakin kutsua hävyttömäksi
Älä ny syliin hyppää.Ruoska, Aqela auta!
MinkämerkkistäJuu, särkylääkettä vaati kun perille päästiin
Tuossa se alkusyy, löydätkö?Huomenta! Mä kärvistelin yön vatsakivuissa ja melkein oksensin Join illalla yhden siiderin ja ilmeisesti se oli liikaa
Burana 600Minkämerkkistä
En löydä. Ja ei ollut tuosta kiinni kun ongelmia oli jo ennen lääkkeen ottoa. Ja lääkkeen oton jälkeen meni niin monta tuntia ettei se iltaan enää vaikuttanut. Mä luulen et viikon huono syöminen on ollut pahiksena.Tuossa se alkusyy, löydätkö?
Siinä on Povidonia, jota ei pitäisi niellä koskaan. Mut ei siitä tiedä monikaan, kun on niin yleinen aine.Burana 600
Onneksi ei ole, mut kyllä siihen joku lisäseuranta liittyy ja luulen sen olevan siksi.En löydä. Ja ei ollut tuosta kiinni kun ongelmia oli jo ennen lääkkeen ottoa. Ja lääkkeen oton jälkeen meni niin monta tuntia ettei se iltaan enää vaikuttanut. Mä luulen et viikon huono syöminen on ollut pahiksena.