entä sitten?Kasinsimoralisimia! Asmulla toivoit että harmaa voisi vaikka hukkua.
entä sitten?Kasinsimoralisimia! Asmulla toivoit että harmaa voisi vaikka hukkua.
No nyt sen sanot, kun kerkesin ne jo kastelemaan.Kukat kastellaan aina illalla,yötä vasten.Ei aamulla.
Kuulostaa ihanalta! Sit vaan syömään ja rentoutuun!Jeeh. Perillä. Ja käytiin jo kaupankin kautta. Pitäisi riittää ruoan sunnuntaille saakka.
Meillä on kiva pieni mökkityylinen ok-talo, pihasauna ja koko tilan pihapiiri käytössämme. Uimaankin pääsee jokirantaan parin kilsan päähän jos joku päättää uida haluta.
Kelpaa!
Potut kiehuvat, pian niitä ja voita ja tilliä ja silliä.
Ai niin, vois kanssa laittaa potut kiehumaan, silliäkin onPotut kiehuvat, pian niitä ja voita ja tilliä ja silliä.
Siellä on sama ruoka.Jeeh. Perillä. Ja käytiin jo kaupankin kautta. Pitäisi riittää ruoan sunnuntaille saakka.
Meillä on kiva pieni mökkityylinen ok-talo, pihasauna ja koko tilan pihapiiri käytössämme. Uimaankin pääsee jokirantaan parin kilsan päähän jos joku päättää uida haluta.
Kelpaa!
Minäkin kerroin ohjeen aikaisemmin mutta menit sitten jo kastelemaanNo nyt sen sanot, kun kerkesin ne jo kastelemaan.
Eihän sulla ollut jääkaappiaJeeh. Perillä. Ja käytiin jo kaupankin kautta. Pitäisi riittää ruoan sunnuntaille saakka.
Kelpaa!
jvg:tä no on ollu rankka matkaAjoin aamulla 100km kidutusmatkan kuunnellen JVG:tä ja jotain muuta vastaavaa
Ja voi luoja miten mä inhoon suomiräppiä...
Vahvan poikkeuksen voi tehdä huumorin varjolla.
Ollaan siis sukulaisvierailulla ja takasin päin mennessä saa juniorit olla hiljaa ja autossa soi tasan Topi Sorsakoski ja Agents ja asiasta ei neuvotella
koska juhannus
Juu, särkylääkettä vaati kun perille päästiinjvg:tä no on ollu rankka matka
Aijai, kyl sitte kotimatkalla vain sun musaa.Ajoin aamulla 100km kidutusmatkan kuunnellen JVG:tä ja jotain muuta vastaavaa
Ollaan siis sukulaisvierailulla ja takasin päin mennessä saa juniorit olla hiljaa ja autossa soi tasan Topi Sorsakoski ja Agents ja asiasta ei neuvotella
koska juhannus
Ok, mä otan talouspaperia ja kuivaan sen veden pois ja kastelen illalla uudelleen.Minäkin kerroin ohjeen aikaisemmin mutta menit sitten jo kastelemaan
Ok, mä otan talouspaperia ja kuivaan sen veden pois ja kastelen illalla uudelleen.
Tuon pitäis korjata vieheeni, vai mitä Sinä sanot?
Mä hyppään autosta ulos jos yrittävätkin vaihtaa Tähän asti ollaan päästy ihan meidän ehdoilla mut nyt alkaa muksuilla oleen omat musiikki maut ja mä suostuin siihen et ne saa meno matkan päättää kun en tajunnutkaan mitä se lupaus tuo tullessaan Ne on ennen halunnu eurodancea, Aquaa yms. ja ne ois ollukkin ihan okAijai, kyl sitte kotimatkalla vain sun musaa.
Soi joskus Heinola - Rovaniemi, kun ei pyynnöistä huolimatta loppunut niin heitin kasetin vauhdista ulos, toinen alko ettimään uutta saman esittäjän tallennennetta niin revin soittimen irti ja heitin senkin pihalle.autossa soi tasan Topi Sorsakoski ja Agents ja asiasta ei neuvotella
Soi joskus Heinola - Rovaniemi, kun ei pyynnöistä huolimatta loppunut niin heitin kasetin vauhdista ulos, toinen alko ettimään uutta saman esittäjän tallennennetta niin revin soittimen irti ja heitin senkin pihalle.
Ku ollaankin vuokramökillä. Tääl on jopa pakastin.Eihän sulla ollut jääkaappia
Ajoin aamulla 100km kidutusmatkan kuunnellen JVG:tä ja jotain muuta vastaavaa
koska juhannus