Crowmoor. Samaa merkkiä juonut jo vuosia ja muuten on aina sopinut, paitsi jos en oo kunnolla syönyt ja juonut vettä. Silloin mun vatsa ei kestä oikein mitään.Minkämerkkinen siideri oli? Niitä ei moni siedä yhtään, tervekään.
Crowmoor. Samaa merkkiä juonut jo vuosia ja muuten on aina sopinut, paitsi jos en oo kunnolla syönyt ja juonut vettä. Silloin mun vatsa ei kestä oikein mitään.Minkämerkkinen siideri oli? Niitä ei moni siedä yhtään, tervekään.
Mulla tuo ei ole ikinä ongelma, vettä juon kyllä...joskus liikaakin koska sitten täytän mahani sillä enkä syö.juonut vettä.
No mä voin luvata etten vältä yhden päivän vatsavaivojen vuoksi. Niin harvon ylipäätään otan yhtään ja jos mieli tekee yhtä siideriä niin kyl aion sen jatkossakin juoda.On nyt tärkeää selvittää se syy itse, ja karttaa jatkossa kaikkea, mitä siinä oli. Sitä ei kukaan muu tee koskaan.
Luomu vaarallista ?
Kattokaa nyt mitä se on tehnyt poolalle?Eläs nyt..luomuhan on aina parasta.
Mulla on sekin, kun en tunne janoo enkä nälkää ni minkäs teet. Mä juon kyllä vettä mut monesti en tarpeeks ja saattaa mennä pitkä tovi etten muista. Mä en yleensä juo muuta kun vettä ja kahvia.Mulla tuo ei ole ikinä ongelma, vettä juon kyllä...joskus liikaakin koska sitten täytän mahani sillä enkä syö.
Totta, minkä lie aivohäiriön pidemmällä kaavalla aiheuttaa...Kattokaa nyt mitä se on tehnyt poolalle?
No mutta eihän hää edes elä luomulla..pelkällä ilmalla toimiiKattokaa nyt mitä se on tehnyt poolalle?
Täälläpä ei lällällääTuulee ihan liikaa ettei voi laittaa grilliä tulille.
Mä tunnen janon ja olen oppinut sen siitäkin, että elimistö tarttee vettä, jos huulet on kuivat.Mulla on sekin, kun en tunne janoo enkä nälkää ni minkäs teet. Mä juon kyllä vettä mut monesti en tarpeeks ja saattaa mennä pitkä tovi etten muista. Mä en yleensä juo muuta kun vettä ja kahvia.
Tuulee ihan liikaa ettei voi laittaa grilliä tulille.
Ehkä mä jätän sun alapään jonkun muun tökittäväksi.alapeukkua pukkaa niin että kohta taas tuntuu
Ehkä mä jätän sun alapään jonkun muun tökittäväksi.
Tuulee ihan liikaa ettei voi laittaa grilliä tulille.
On muuten kohtuullisen kamalan näkönen matami tossa kuvassa.
Mutta sarja oli ja on hauskaOn muuten kohtuullisen kamalan näkönen matami tossa kuvassa.
Sarja. ihan niinkun olis jotain menny taas ohi?Mutta sarja oli ja on hauska
Missä tynnyrissä olet asunut.Sarja. ihan niinkun olis jotain menny taas ohi?
No on ja lujaaSarja. ihan niinkun olis jotain menny taas ohi?
Siinä mikä on sun tynnyrin vieressä. en vaan kattele turhia sarjoja telkkarista.Missä tynnyrissä olet asunut.
No eihän sitä ole enää aikoihin töllössä näytettyMissä tynnyrissä olet asunut.
Niin on ja harvinaisen selkeää kaikki noinkin vanhalta ikäihmiseltä. Aurinko vähän on rapisuttanut vegaanin ihoaMutta sarja oli ja on hauska
Mitä sää muuten kattelet yleensä töllykästä?Siinä mikä on sun tynnyrin vieressä. en vaan kattele turhia sarjoja telkkarista.
Sitä voit miettiä pari päivää ihan hiljaa.Miksi päät ön ei tök kisi sin el lun alakertaa jos saisi?