vierailija
# puuttui. Lukekaa historia tuolta.7664
# puuttui. Lukekaa historia tuolta.7664
*miettii miltä tuollainen puheen pätkiminen kuulostaisi irl*Miksi päät ön ei tök kisi sin el lun alakertaa jos saisi?
Aurinko ja luomutuotteet vähän on rapisuttanut vegaanin ihoa
Mistä sait päähäsi valmistaa siinä maissia? Vai onko luomua se?Tuulee ihan liikaa ettei voi laittaa grilliä tulille.
Elokuvia jos joskus sattuu tulemaan jotain mikä ei ole uusinta ja edes vähän kiinnostaa, dokumentteja enimmäkseen, en yleensä mitään sarjoja eikä ainakaan kotimaisia sarjoja.Mitä sää muuten kattelet yleensä töllykästä?
Joanna Lumley on vanha näyttelijä, en tarkalleen tiedä, kun en tunne. Vegaani on ollut pidemmän aikaa, mut miksi, en tiedä.
Sen takia että saat kauhistella asiaa monta viikkoa eri linkkiesi kanssa.Mistä sait päähäsi valmistaa siinä maissia? Vai onko luomua se?
pae ae aella ei muuta ookaan mielessä ku toekkiminenMiksi päät ön ei tök kisi sin el lun alakertaa jos saisi?
No justiinsa tuli taas kerranNo eihän sitä ole enää aikoihin töllössä näytetty
Mä en kato kotimaisia sarjoja myöskään, ikinä...muutama kestosuosikki lehva löytyy joita kattelen aina uusintana ja ITKEN kun ovat niin hyviäElokuvia jos joskus sattuu tulemaan jotain mikä ei ole uusinta ja edes vähän kiinnostaa, dokumentteja enimmäkseen, en yleensä mitään sarjoja eikä ainakaan kotimaisia sarjoja.
Sitähän minäkin, mut tuo on pilleriuskovaisen peruslähtökohta eikä kukaan saa niitä haitallisia aineksia pois lääkkeistä. Business toimii niin ja tarvittaessa sullekin löytyy pahimpaan hätään avanne.No mä voin luvata etten vältä yhden päivän vatsavaivojen vuoksi. Niin harvon ylipäätään otan yhtään ja jos mieli tekee yhtä siideriä niin kyl aion sen jatkossakin juoda.
Mitä sitten teet uudella töllöllä?Elokuvia jos joskus sattuu tulemaan jotain mikä ei ole uusinta ja edes vähän kiinnostaa, dokumentteja enimmäkseen, en yleensä mitään sarjoja eikä ainakaan kotimaisia sarjoja.
Laitappas kuva itsestäs niin katotaan kuka se ruma olikaan?E * * *
On
R**a
siksi PAeaeton ei koskisi haneen
Mitä yrität sanoa? Ei ole tarkoitus, että ihmiset olisivat terveitä.Totta, minkä lie aivohäiriön pidemmällä kaavalla aiheuttaa...
Se taitaa olla ihan mun oma asia.Mitä sitten teet uudella töllöllä?
Mene sinne tanssiketjuun missä olit vielä melkein järjissäsi, jos se tarttuis takasin?Asiaa ja historiaa seassa sopivasti.
EiOisko väärä ketju?
No, eikai se voi niin vakava asia olla?
Huulten kuivuudesta ja kurkkukivusta/kuivuudesta mäkin tunnistan mut en aiemmin, kun pitäs jo ennen niitä juoda.Mä tunnen janon ja olen oppinut sen siitäkin, että elimistö tarttee vettä, jos huulet on kuivat.
Nälkä taas tuntuu väsymyksenä tai paleluna, mutta ei sellasena mitä jotkut kertoo eli mahan kurinana
onhan se sun mielestä kun et halua tökkiä?Laitappas kuva itsestäs niin katotaan kuka se ruma olikaan?
onneksi olet siinä uskossaEn ole luomua koskaan ostanut kun sen syömisellä mun elinaika ei muutu mihinkään suuntaan.