Magneettiripsiäki on
Magneetteja vois sijoitella johkin muihin karvoihin.
Magneettiripsiäki on
Perskarvoihin?Magneetteja vois sijoitella johkin muihin karvoihin.
Tee ne itse, joko pullasudeista tai sitten olet tee-se-itse nainen ja teet ne itse miehen nenä, kainalo, pylly, kiveskarvoista...Emmänyt postikuluja ala maksaa joidenki pullasutien takia.
Se reissu olisi pitänyt tehdä 1990. Nainen on kolmekymppinen, oli siis opiskellut kiinalaisen lääketieteen tohtoriksi. Myös mies on lääkäri.Vaihtoehdot:
-kiinalainen lääketiede on onnistunut risteyttämään täkäläisen naisen ja Hoisin-broilerin
-Arnold Svartsenekkerin avioton lapsi Pattayan reissun tiimoilta v.2001
Huomenta, ei täälläkään hyvin mene...ja pimeitä aamuja seuraavat puoli vuotta!*väsy*
Huomenta.
Siirretään aamua pari tuntia myöhemmäksi ni ongelma on ratkaistu.Huomenta, ei täälläkään hyvin mene...ja pimeitä aamuja seuraavat puoli vuotta!
*Suomeen saisi kehittää oman kaamos-Beroccan*
Emmä halua tänne jotain etelänmaiden "hillutaan ravintolassa koko perheen voimin klo 24 asti" -meininkiä. Vihreät varmaan halajaa jotain Kuuba-meininkiä.Siirretään aamua pari tuntia myöhemmäksi ni ongelma on ratkaistu.
*alkaa heräillä*
Mä tykkäisin, mutta nimenomaan niin että koko perhe olis mukana!Emmä halua tänne jotain etelänmaiden "hillutaan ravintolassa koko perheen voimin klo 24 asti" -meininkiä. Vihreät varmaan halajaa jotain Kuuba-meininkiä.
Mun mielestä yksikään arki-iltabailaaja-kulttuurin valtio ei ole menestyneimpien joukossa.Mä tykkäisin, mutta nimenomaan niin että koko perhe olis mukana!
Etelässä ne harvemmin lähtevät kotiin kontaten nimittäin noista karkeloista vaan selvinpäin ja hoitavat arkiaskareet seuraavana aamuna taas normaalisti
Eriasia on toki jotkut nuoret ja sinkut, he kyllä saatta bailata niin paljon kun sielu sietää.
Odotushuoneessa viimeistään kaikki kivut loppuuMiksi aina kun on varannut ajan lääkärille kiin menopäivänä on olo ihan terve?
No joo toi on ikävääTai oli kerran etelässä surullista katsella kun perhe/suku illasti 22 aikaan ja joku 5-v.tenava nukkui ravintolan tuolissa suu auki. Olisi tehnyt mieli sanoa niille, että viekää tuo lapsi nukkumaan.
Täällä pilkistelee aurinkoPäivee, synkkä ilma.
Miten tuo USA?Mun mielestä yksikään arki-iltabailaaja-kulttuurin valtio ei ole menestyneimpien joukossa.
Nyt vähän vilahti pilvien raosta. Jospa se siitä.Täällä pilkistelee aurinko
Juu tai suomalainen perheidylli: nupotetaan hiljaa jokainen kännykällä/pleikalla.No joo toi on ikävää
Mutta etelän kulttuureissa muuten arvostan sitä, että perheet viettää enemmän aikaa yhdessä eikä lapsia lykätä hoitoon siksi aikaa kun vanhemmat rellestää baareissa.
Mä sanon pojille vieläkin ettei sillon räplätä kännykkää kun ollaan äireellä käymässä tai kun mennään syömään johonkin, sillon jutellaan ja pelataan vaikka lautapelejä tai lähetään porukalla lenkille tai salilleJuu tai suomalainen perheidylli: nupotetaan hiljaa jokainen kännykällä/pleikalla.
Sauna on lämmin ja olutta on!