Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaihtoehdot:
-kiinalainen lääketiede on onnistunut risteyttämään täkäläisen naisen ja Hoisin-broilerin
-Arnold Svartsenekkerin avioton lapsi Pattayan reissun tiimoilta v.2001
Se reissu olisi pitänyt tehdä 1990. Nainen on kolmekymppinen, oli siis opiskellut kiinalaisen lääketieteen tohtoriksi. Myös mies on lääkäri.

Mutta jotakin taikaa kiinalaisessa lääketieteessä on, jos pystyy kasvattamaan tuollaiset lihakset muuttumatta miehen näköiseksi - kasvot ja leukaperät eivät viittaa kasvuhormoneihin ja vartalon suhteet ovat edelleen naiselliset, vyötärö on kapea. Tisseissä saattaa kyllä olla silikonilisä?

Jos valkoinen takki on sopivan väljä, ei potilas välttämättä arvaa, millaisen tohtorin hoidossa on...
 
Siirretään aamua pari tuntia myöhemmäksi ni ongelma on ratkaistu.

*alkaa heräillä*
Emmä halua tänne jotain etelänmaiden "hillutaan ravintolassa koko perheen voimin klo 24 asti" -meininkiä. Vihreät varmaan halajaa jotain Kuuba-meininkiä.

Oon ollu Venäjällä majoittuneena perheisiin ja etelän maissa hotelleissa, ja on rasittavaa kun porukka on arkisin täydessä vauhdissa vielä klo 23 aikaan. Venäjällä hiljenee paikat vasta 24 jälkeen.

Aamut on työntekoa varten, ihminen on töissä silloin parhaimmillaan. Siispä herätkäämme edelleen aikaisin, vaikka raatona. (Mun aikaisin =7 maissa)
 
Emmä halua tänne jotain etelänmaiden "hillutaan ravintolassa koko perheen voimin klo 24 asti" -meininkiä. Vihreät varmaan halajaa jotain Kuuba-meininkiä.
Mä tykkäisin, mutta nimenomaan niin että koko perhe olis mukana!
Etelässä ne harvemmin lähtevät kotiin kontaten nimittäin noista karkeloista vaan selvinpäin ja hoitavat arkiaskareet seuraavana aamuna taas normaalisti:)
Eriasia on toki jotkut nuoret ja sinkut, he kyllä saatta bailata niin paljon kun sielu sietää.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Tai tällein iltavirkkuna sanoisin että paras aika aloittaa työt tai opiskelut on 8.30, mun tieteellisten tutkimusten mukaan. (Otanta: 1 nuupahtanut palstamamma)
Ei olis aikainen, mut illasta jäis vielä aikaa...
 
Mä tykkäisin, mutta nimenomaan niin että koko perhe olis mukana!
Etelässä ne harvemmin lähtevät kotiin kontaten nimittäin noista karkeloista vaan selvinpäin ja hoitavat arkiaskareet seuraavana aamuna taas normaalisti
Eriasia on toki jotkut nuoret ja sinkut, he kyllä saatta bailata niin paljon kun sielu sietää.
Mun mielestä yksikään arki-iltabailaaja-kulttuurin valtio ei ole menestyneimpien joukossa. :unsure:

Tai oli kerran etelässä surullista katsella kun perhe/suku illasti 22 aikaan ja joku 5-v.tenava nukkui ravintolan tuolissa suu auki. Olisi tehnyt mieli sanoa niille, että viekää tuo lapsi nukkumaan.
 
Tai oli kerran etelässä surullista katsella kun perhe/suku illasti 22 aikaan ja joku 5-v.tenava nukkui ravintolan tuolissa suu auki. Olisi tehnyt mieli sanoa niille, että viekää tuo lapsi nukkumaan.
No joo toi on ikävää:(

Mutta etelän kulttuureissa muuten arvostan sitä, että perheet viettää enemmän aikaa yhdessä eikä lapsia lykätä hoitoon siksi aikaa kun vanhemmat rellestää baareissa.
 
Juu tai suomalainen perheidylli: nupotetaan hiljaa jokainen kännykällä/pleikalla.
Mä sanon pojille vieläkin ettei sillon räplätä kännykkää kun ollaan äireellä käymässä tai kun mennään syömään johonkin, sillon jutellaan ja pelataan vaikka lautapelejä tai lähetään porukalla lenkille tai salille :love: :love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä