Yhdellä tutulla on niin pitkät tekoripset, että ne kihartuu päistään solmuunMissä ne ei ois koomiset?
Ehkä jossain transujen pukuiltamissa.
Yhdellä tutulla on niin pitkät tekoripset, että ne kihartuu päistään solmuunMissä ne ei ois koomiset?
Ehkä jossain transujen pukuiltamissa.
Jännää! Miltähän tuntuu tehdä makaronilaatikkoa perheelle ripsissä?
(Onks mun elämä jotenki tylsää)
enMeinaat että näyttävät paremmilta pakaroissa?
No mies varmaan tykkäis, jos kokkailet pelkissä ripsissä.Jännää! Miltähän tuntuu tehdä makaronilaatikkoa perheelle ripsissä?
(Onks mun elämä jotenki tylsää)
Mikäs sun omat ripset vei?
Mun naapurissa asui, vanhalla talolla, ennen sellanen perhe missä isällä oli just tollaset ripset ja heidän pojilla myösYhdellä tutulla on niin pitkät tekoripset, että ne kihartuu päistään solmuun
Tai tisseilläperseellä ne miehet hurmataan eikä jollain ripsillä
Sori, muistin vasta lähetä-napin jälkeen.Siis mähän olin silloin sädehoitojen aikaan pari kuukautta täysin karvaton. Ei ollut ees nenäkarvoja.
Sori, muistin vasta lähetä-napin jälkeen.
Tai tisseillä
Mä hurmaan kyllä silmillä. Silmäpeli ja äijä ku äijä on polvillaan...Tai tisseillä
JuuhTai hymyllä. Tai ainakin sun hymy tepsii naisiin. ;P
Ei kannata olla vaatimaton. Kyl me tässä iässä jo tiedetään miten miestä (tai muutamaa) viedään.Mä hurmaan kyllä silmillä. Silmäpeli ja äijä ku äijä on polvillaan...
...Tai OLI. Ei sitäkään enää. Nykyään ne vois olla polvillaan pyytämässä armoa.
Miehiä....Ei kannata olla vaatimaton. Kyl me tässä iässä jo tiedetään miten miestä (tai muutamaa) viedään.
Sielläkin alettiin katella peiliinHmm.. nappisilmät, pitkä tukka, mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
...akymmentä.Miehiä....
...tai muutamaa enää...
...tai, no pari...
JooSielläkin alettiin katella peiliin
Sanot että teillä on naamiaiset.Mutta hävettää kyl mennä ostamaan ne! Pitääkö ne ostaa naapuripitäjästä.
Tilaa netistäMutta hävettää kyl mennä ostamaan ne! Pitääkö ne ostaa naapuripitäjästä.
Emmänyt postikuluja ala maksaa joidenki pullasutien takia.Tilaa netistä
Magneettiripsiäki onMä en kyllä, oikeasti, ikinä, tunkisi silmieni lähellekään mitään ripsiliimaa.