Nää, ei sellaista tarvita.Mitä jos ostais ekaa kertaa elämässään itelleen.....
....irtoripset?
Semmonen kympin setti ja sit kauhee makuuhuonekatse vaan miehen seurassa päälle.
Hums, hums, viuh, viuh.
Nää, ei sellaista tarvita.Mitä jos ostais ekaa kertaa elämässään itelleen.....
....irtoripset?
Semmonen kympin setti ja sit kauhee makuuhuonekatse vaan miehen seurassa päälle.
Hums, hums, viuh, viuh.
Osta sellaset kun Tuksulla oli joskus niin kuuluu vaan läps läps läpyti läps läps ja mies alkaa etsimään onko huoneessa lepakko, mutta se ei haittaa sua, koska ne kirotut ripset on niin raskaat ettet jaksais pitää silmiäs muutenkaan auki.Mitä jos ostais ekaa kertaa elämässään itelleen.....
....irtoripset?
Hums, hums, viuh, viuh.
Mieti nyt! Laittaisit niihin nappisilmiisi 3 sentin viuhkat.Nää, ei sellaista tarvita.
Hapuilen ukkoa siis silimät kiinni?Osta sellaset kun Tuksulla oli joskus niin kuuluu vaan läps läps läpyti läps läps ja mies alkaa etsimään onko huoneessa lepakko, mutta se ei haittaa sua, koska ne kirotut ripset on niin raskaat ettet jaksais pitää silmiäs muutenkaan auki.
Mä hurmaan silmillä ilman tekoripsiä. En tarvi ees meikkiä.Mieti nyt! Laittaisit niihin nappisilmiisi 3 sentin viuhkat.
Olin joskus Lontoossa vaatekaupassa ja siellä myyjällä oli niin raskaat ripset ettei saanu silmiään kunnolla auki.
Juu mulla on kans kauniit silmät.Mä hurmaan silmillä ilman tekoripsiä. En tarvi ees meikkiä.
Tuommoset pikkuräpsyttimet löytyis Amazonista.
Herttinen sentään mitkä pullasudit!Tuommoset pikkuräpsyttimet löytyis Amazonista.
Mutta miten vahva liiman täytyy olla että nuo pysyy silmissä? Sementtiä?Tuommoset pikkuräpsyttimet löytyis Amazonista.
Luulet vaan että lupottavat, kumminkin miehes käy edelleen kuumana kuin teepannu aina ne nähdessään...sennii eloveenaJuu mulla on kans kauniit silmät.
Tai oli. Nyt ne lupattaa, kiitos keski-iän.
Mummiäheltä löytyy noita nenästäOispa siisti nähdä jätkien ilmeet ku tunkisi moisia korviinsa
Nii, toivottavasti ois ees semmonen raukeen seksikäs lupatus.Luulet vaan että lupottavat, kumminkin miehes käy edelleen kuumana kuin teepannu aina ne nähdessään...sennii eloveena
Mummiäheltä löytyy noita nenästä
Aiku kätevää, sun ei tarvii ostaa niitä kaupasta...senkun sheivaat miehes nenänMummiäheltä löytyy noita nenästä
Nii! Fiskarsia vaan ja naps ja kyllä tuosta ripsimatskua riittää.Aiku kätevää, sun ei tarvii ostaa niitä kaupasta...senkun sheivaat miehes nenän
Mut ostan lähipäivinä! Mihinkään ihmisten ilmoille en niissä ilkeä mennä, täällä kylänraitilla lehmänp*skapeltojen lomassa ne ois jotenki koomiset.
perseellä ne miehet hurmataan eikä jollain ripsillä
Tuliko sun vaimo aikoinaan sun luo perse edellä?perseellä ne miehet hurmataan eikä jollain ripsillä
Meinaat että näyttävät paremmilta pakaroissa?perseellä ne miehet hurmataan eikä jollain ripsillä