Toinen erimallinen tsainapimu. Kiinalainen kehonrakentaja Yuan Herong on koulutukseltaan lääkäri ja toiminut koronapotilaiden kanssa.
Ihan kun hänen päänsä olis photoshopattu tuohon kroppaanToinen erimallinen tsainapimu. Kiinalainen kehonrakentaja Yuan Herong on koulutukseltaan lääkäri ja toiminut koronapotilaiden kanssa.
Tässä hieman naisellisempi poseeraus. Kasvot ovat säilyneet naisellisina toisin kuin eurooppalaisilla saman lajin harrastajilla.Ihan kun hänen päänsä olis photoshopattu tuohon kroppaan
Ai kauhee mikä..Toinen erimallinen tsainapimu. Kiinalainen kehonrakentaja Yuan Herong on koulutukseltaan lääkäri ja toiminut koronapotilaiden kanssa.
Paikat kipeenä?Sus saatana. Ehkä haravoin huomenna, ihan varmuuden vuoksi, hieman vähemmän.
Paikat kipeenä?
Parempi vain haravoida. Muuten saatat muuttua tisseillä ja vaginalla varustetun 10-v pojan näköiseksi.Sus saatana. Ehkä haravoin huomenna, ihan varmuuden vuoksi, hieman vähemmän.
Parempi vain haravoida. Muuten saatat muuttua tisseillä ja vaginalla varustetun 10-v pojan näköiseksi.
ei ollu sievä minun silmään tuo tsainapimun runko
Ei ole minunkaan mieleen.ei ollu sievä minun silmään tuo tsainapimun runko
Unohtunu taas tältä viikolta...Primetimeeeee
Tipuin vitosessa.Primetimeeeee
Vaihtoehdot:Toinen erimallinen tsainapimu. Kiinalainen kehonrakentaja Yuan Herong on koulutukseltaan lääkäri ja toiminut koronapotilaiden kanssa.
Ois kyl hyvä jos ois treeni tuottanu vielä Ridge-leukaperät...Ihan kun hänen päänsä olis photoshopattu tuohon kroppaan
Kuulostaa herkulle. Tosin mä antaisin tonkin olla uunissa nelisen tuntia.No, nyt saat m1es olla mun rökittämisiltäni rauhassa, riittää tälle päivälle.
Tein Yhteishyvä-liharuukkua:
Liharuukku | Reseptit | Pataruoat | Yhteishyvä
Pippurinen naudan suikalepata eli liharuukku hautuu uunissa meheväksi. Härkäruukkunakin tunnettu uuniruoka maistuu keitettyjen perunoiden kanssa.yhteishyva.fi
Juu, haudutus tekee hyvää.Kuulostaa herkulle. Tosin mä antaisin tonkin olla uunissa nelisen tuntia.
Meillä oli broiskun niitä pieniä koipikappaleita ja niistä lopulta jäi luu käteen ku yritti nostaa haukatakseen... Pari tuntia siis nauttivat uunin lämmöstä.
Mitä jos ostais ekaa kertaa elämässään itelleen.....
....irtoripset?
Semmonen kympin setti ja sit kauhee makuuhuonekatse vaan miehen seurassa päälle.
Hums, hums, viuh, viuh.