Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Käytiin muksujen kans mansikkapellolla. Hikistä hommaa ja monet mansikat oli pieniä ja homeisia, mutta 5,5 kg saatiin mukaan.
Helpommalla olisi päässyt kun olisi ostanut kaupasta, mutta kuopus oli sitä mieltä että kannatti kerätä itse.
Onks teillä isokin pelto?:)
Muistan joskus kauan sitten kun mummolla oli sellanen pieni mansikkamaa, mentiin sinne serkun kanssa yöllä joskus herkuttelemaan, kun mummolan vintillä oli liian kuuma nukkua:)
 
Onks teillä isokin pelto?:)
Muistan joskus kauan sitten kun mummolla oli sellanen pieni mansikkamaa, mentiin sinne serkun kanssa yöllä joskus herkuttelemaan, kun mummolan vintillä oli liian kuuma nukkua:)
Ei meillä mansikkapeltoa eikä edes pientä mansikkapenkkiä ole, ihan itsepoimintana ostettiin nuo "manssikat". :)

Mä oon kerran tehny kasvimaan ja jaksoin sitä 2-3 viikkoa hoitaa, lopputulos oli kuivunutta korppua loppukesästä kun unohdin sen kasvimaan välillä täysin. :LOL:
 
Mä oon kerran tehny kasvimaan ja jaksoin sitä 2-3 viikkoa hoitaa, lopputulos oli kuivunutta korppua loppukesästä kun unohdin sen kasvimaan välillä täysin.
Sulla taitaa olla yhtä hyvä muisti kasvien kastelun ja hoitamisen suhteen kuin mulla...

nimim. tapoin parveke kukat alle kahdessa vkossa, ostin uudet kesäkuun puolivälissä ja tänään vasta muistin käydä tarkistamassa...muuten oli kaikki ruskeana, paitsi toisessa ruukussa oli 1 kukka vielä sinnikkäästi elossa:unsure:
 

Yhteistyössä