Ei nyt sentäs, aattelin vettä hakea lisää juomapulloon ja mietin käynkö suihkussa sitä ennen vai sen jälkeen...Pilit mielessä?
Ei nyt sentäs, aattelin vettä hakea lisää juomapulloon ja mietin käynkö suihkussa sitä ennen vai sen jälkeen...
onko isoki pullo?Sepä se, aattelin vetää lisää juomapullolla ja mietin käynkö suihkussa sitä ennen vai sen jälkeen...
Muista sitten, että vain hieman. Ei yhtään enempää.Juon hieman alkoholia nytten
Haaste sulle: Tuu raportoimaan tänne humalataso tasatunnein ja lopuksi laita kuva itestäs illan päätteeksiJuon hieman alkoholia nytten
Haaste sulle: Tuu raportoimaan tänne humalataso tasatunnein ja lopuksi laita kuva itestäs illan päätteeksi
Sellanen että sieltä siittiöt lentää lennokkaastiMelkein menin lankaan
Mikä on optimaalinen vällykäärmeen silmän koko?
Humalataso: Low
36Mikä olikaan kengänkokosi?
Jäis muutenkin, mun kenkiin ei kenenkään palleroita laitetaKuulat jää ulos
Omia kenkiäshän sun kuuluskin käyttääKuulat jää ulos
Jäis muutenkin, mun kenkiin ei kenenkään palleroita laiteta
Omia kenkiäshän sun kuuluskin käyttää
Varo ettei tuu jalkasilsaa nuppiin. Älä kuuntele Ellun vinkkejäPallihiki tuoksuu paremmalle ku jalkahiki
Mun jalat ei ikinä haise ja hikoilevat enemmän esim. reisistä ja pohkeista ja vaan kun kuntoilen....sopii tulla haistelemaan, jollet usko mokoma jogurttilinkoPallihiki tuoksuu paremmalle ku jalkahiki
Mun jalat ei ikinä haise ja hikoilevat enemmän esim. reisistä ja pohkeista ja vaan kun kuntoilen....sopii tulla haistelemaan, jollet usko mokoma jogurttilinko