Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Näin vaikka kuinka taas opiskelu-unia...välillä olin lukiossa, sit jossain ammatillisissa opinnoissa. Ne unet on usein ihania.

Viimeinen oppitunti pidettiin jossain vasemmiston suosimassa trendikkäässä kellarissa, siellä soi etnistä underground-musaa ennen tunnin alkua.
Jostain kumman syystä siellä oli iso läpinäkyvä allas täynnä isoja, itäneitä perunoita. Mut jotenki sujuvasti se kävi siihen Che Guevara -tyyliin.
:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
r0s
5,1 km kävely 48 minuuttiin, eli tästä se alkaa.
Keskinopeus oli siis 6,36 km/h.
Ja naama muistuttaa tällä hetkellä erehdyttävästi hikistä tomaattia.

Mutta aivan ihana kävellä keväisessä luonnossa. Tuuli tuoksui ihanalle.
Muuttakaa, ihmiset maalle.

Mä harpoin kauppaan. Noin neljä kilometriä plus kauppailu suoritettu rahdun vajaassa tunnissa.

Mut ongelma on todella tulla tuoksuista! Tuomi kukkii, kielot alkavat ihan just ja sit kaikenmaailman koristepuskat- ja puut ovat täydessä loistossaan. Meikä kuikuilee kaula pitkänä mistä mikin tuoksu tulee ja on kävellä päin tolppaa tai kompastua kuóppaan...

*tunkee suuhunsa niitä tomaatteja ruisleivän seuraksi*
 
Mä harpoin kauppaan. Noin neljä kilometriä plus kauppailu suoritettu rahdun vajaassa tunnissa.

Mut ongelma on todella tulla tuoksuista! Tuomi kukkii, kielot alkavat ihan just ja sit kaikenmaailman koristepuskat- ja puut ovat täydessä loistossaan. Meikä kuikuilee kaula pitkänä mistä mikin tuoksu tulee ja on kävellä päin tolppaa tai kompastua kuóppaan...

*tunkee suuhunsa niitä tomaatteja ruisleivän seuraksi*
No onneks noin päin, eli ettei sulle tuu siitepölyoireita nuuhkimisista. (y)
 

Yhteistyössä