Kinkkupastasalaatilla mennään. Vain yksi yö täällä.Meinasitko pitkään olla ja mitä eväitä mukana?
Kinkkupastasalaatilla mennään. Vain yksi yö täällä.Meinasitko pitkään olla ja mitä eväitä mukana?
HyvinIltaa mussukka, mites on menny?
eikö nainti olis parempi?Iltaa, saunottu ja nyt runkkua.
Jos välität sielustasi niin pysy pois täältä, jotkut puhuvat rumia tässä ketjussa.Mitä tähän ketjuun kuuluu... Minä olen muuten aika uusi täällä. En ole lukenut ketjua kovin kauaa. Olen ollut enemmän uniajan puolella.
Olen huomannut Täällä puhutaan pervoja tasaisin väliajoinJos välität sielustasi niin pysy pois täältä, jotkut puhuvat rumia tässä ketjussa.
Jotkut toiset ovat hyvinkin fiksuja, esim. Algoma on hyväkäytöksinen.
Tervetuloa ketjuun.Mutta siis.... antaa ketjun vakijäsenten puhua mitä haluavat Tulin tänne hetkeksi, kun oli yksinäistä. Uniaika on kuihtunut.
Miks voisilmä on vain haave?Huomenia!
Kaurapuuroa mustikoilla.*haaveilee voisilmästä tai edes hunajasta*
Ja smoothieen ovat mansikat ja pakastepinaatti sulamassa. Tuoretta kurkumaa ja kollageeniproteiinia vielä sekaan veden lisäksi ni pian senkin "herkun" saa hörppiä.
Miks voisilmä on vain haave?
Voi voi, kun voi on loppu. Voi, kun voi onkin niin hyvää.Voi on loppu! Enkä ajatellut ostaakaan sit koska uudet perunat ovat terveellisiä sillin ja muun rasvaisen kalan kera mutta juttu vesittyy jos uitan ne vielä voihin.
(kävin puntarilla siis)
Lakritsihunaja!? Eikös tuossa vähän vesity hunajan ihana kukkaismaku?Niijuu ja hunaja on lakritsihunajaa. Ei sovi puuroon ei.
Lakritsihunaja!? Eikös tuossa vähän vesity hunajan ihana kukkaismaku?
5,1 km kävely 48 minuuttiin, eli tästä se alkaa.
Keskinopeus oli siis 6,36 km/h.
Ja naama muistuttaa tällä hetkellä erehdyttävästi hikistä tomaattia.
Mutta aivan ihana kävellä keväisessä luonnossa. Tuuli tuoksui ihanalle.
Muuttakaa, ihmiset maalle.
No onneks noin päin, eli ettei sulle tuu siitepölyoireita nuuhkimisista.Mä harpoin kauppaan. Noin neljä kilometriä plus kauppailu suoritettu rahdun vajaassa tunnissa.
Mut ongelma on todella tulla tuoksuista! Tuomi kukkii, kielot alkavat ihan just ja sit kaikenmaailman koristepuskat- ja puut ovat täydessä loistossaan. Meikä kuikuilee kaula pitkänä mistä mikin tuoksu tulee ja on kävellä päin tolppaa tai kompastua kuóppaan...
*tunkee suuhunsa niitä tomaatteja ruisleivän seuraksi*
No onneks noin päin, eli ettei sulle tuu siitepölyoireita nuuhkimisista.
Täälläpäin on kauhean kuivaa, ei oo satanut viikkokausiin Pitää ruveta kastelemaan pihakasveja jo puutarhaletkulla.Setriritsiini tekee ihmeitä! Muuten tulisi kyllä.
Kiitos kutsustaTervetuloa ketjuun.
Täällä on KUNNON palstaystäviä eikä Sydiksiä ja Tödiksiä ja Pöndiksiä joista ei kuulu kohta mitään.
Täällä on satanut joka viikonloppu, kun olisi pitänyt jotain tehdä. No eilen ei tainnut sataa kuin hetken, muuten oli ok keli ja heti sai hommia valmiiksiTäälläpäin on kauhean kuivaa, ei oo satanut viikkokausiin Pitää ruveta kastelemaan pihakasveja jo puutarhaletkulla.