On pakko. Käy ensin kaverilla ja mököttele sitten yssissein kun palaat.Huomenta päivää
Eihän oo pakko lähteä huomenna tien toiselle puolelle ystävän luokse, jos haluaa olla kotona yksinään mökömököttämässä?
On pakko. Käy ensin kaverilla ja mököttele sitten yssissein kun palaat.Huomenta päivää
Eihän oo pakko lähteä huomenna tien toiselle puolelle ystävän luokse, jos haluaa olla kotona yksinään mökömököttämässä?
Voi Ellu,*halaa ja tarjoaa draculapillereitä*Huomenta päivää
mää arvaan että pms tjsp sillä onVoi Ellu,*halaa ja tarjoaa draculapillereitä*
Mikä sua mökömökötyttää?
Halaus murunen,jospa se piristäisi ?Huomenta päivää
Kävipä huonosti.Voi perkele,tuli tänään kirje että mulle on varattu lääkäriaika 17.3 klo 10 mutta mie jouduin perumaan sen kun samana päivänä on lähtö sinne kunnonpaikkaan kuntoutusselvitykseen. Ja mie joudun kuulemma uudestaan lääkärijonoon,ei ollu uutta aikaa eikä tiiä milloin saan uuden ajan
Jep, pitikin sattua just samalle päivälle/ viikolle.Kävipä huonosti.
Oijoi, halaus.Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä
Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
no voe hiivatattiKai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä
Olisivatpa laittaneet erilaisen sydän jutun tuohon, toi on liian ilonen tähän..mutta kiitos*haliutuu*Oijoi, halaus.
Niinpä...eturauhassyöpä ja levinnyt luihin, keuhkoihin ja nyt viimesimpänä aivoihin..no voe hiivatatti
Voi Ellu,iso halaus ja rutistus.Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä
eiks avokado kannattas syödä välissä?pano, Leffa ja avokadoa.
Voi Lellu.Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä
Mikä viini maistuu vaniljalle?Hapanta, täyteläistä, marjaista, vaniljaista.
Mikä viini maistuu vaniljalle?
hMun pierut maistuu vaniljalle?