-Kiitos-Mäntymäen neuvolassa
-Kiitos-Mäntymäen neuvolassa
Hyvät yöt sitten vaan. Toivottasti saat unen päästä kiinni tämmöisen keskustelun jälkeenKiva. Mä oon luullu että tuon hymiörivin hoomoilas-hymiö on hämmästyny tai shokeerattu.
Siinä lukeekin "vau". Ja mä painoin vau-nappia kun luin kusemisista...
Taitaa olla parempi mennä uinailemaan.
Hyvät yöt sinnekinHyvää yötä,kauniita unia ja munan kuvia.
Ei jaksa enää valvoa.
Mua pelottaa. Saan kuitenki pissasuihkun jostain suunnasta yöllä klo 3.45.Hyvät yöt sitten vaan. Toivottasti saat unen päästä kiinni tämmöisen keskustelun jälkeen
Saiski munaa...siis oikein paistettuaHyvää yötä,kauniita unia ja munan kuvia.
Ei jaksa enää valvoa.
No ei ny sentään. Tai mistä mä tiedän mikä meno teillä oikein on.. .Mua pelottaa. Saan kuitenki pissasuihkun jostain suunnasta yöllä klo 3.45.
Munaa päivässä pitää lääkärin loitolla.Saiski munaa...siis oikein paistettua
Eikun kyll se on omenaMunaa päivässä pitää lääkärin loitolla.
oikein hyvää perrrrrjantaitaEn kerinny lukea mitä ootta huastelleet, mutta tulimpa toivottamaan
HYVÄÄ PERRRRJANTAITA!
Sois sitten luvassa saunaa ja pitkiä pelimatkoja. *into pinkeenä*
no kai ny sentää peppuperjantai?Päivää, ei ole ppp tai muuta kivaa. Yksin kotona ja pakkaamista.
Mikä se semmoinen on?no kai ny sentää peppuperjantai?
peppuperjantaina otetaan kuva omasta hanurista ja laitetaan se itse valitsemansa kamun yyveeboksiinMikä se semmoinen on?
peppuperjantaina otetaan kuva omasta hanurista ja laitetaan se itse valitsemansa kamun yyveeboksiin
Onnellinen. Täällä on hiihtoloma on lopuillaan.oikein hyvää perrrrrjantaita
alkas hihtoloma
Päivää, nuin kun sanoit niin on pakko kävästä siellä. Piristää sua.Huomenta päivää
Eihän oo pakko lähteä huomenna tien toiselle puolelle ystävän luokse, jos haluaa olla kotona yksinään mökömököttämässä?