Siis mitääh?Ja vaimolle, kun neuvolan täti punnitsi tytärtä siinä samalla
Siis mitääh?Ja vaimolle, kun neuvolan täti punnitsi tytärtä siinä samalla
Ootpas ku kiivastut, et vaan tiiä sitäHö. Emmä oo pelottava.
Ok, mullon kyllä aika pienet tai sellaset normikorvat ettei parane hirveesti panna...Pannaan korvan taakse
Mä aina luulen että aikuiset ihmiset kyl kestää ku vähä....räjähtelen.Ootpas ku kiivastut, et vaan tiiä sitä
Siis kusitko sä terkan päälle kun vaimo punnitsi sun tyttöä terkan kans?Siis mitääh?
Jaa aikuisena?Oon kuulemma kussut neuvolan tädin päälle
Niihän myö kestetäänki, sen takia ootkin niin ihana ja suosikkiMä aina luulen että aikuiset ihmiset kyl kestää ku vähä....räjähtelen.
Echosta lähtee taatusti ääntä kuin sumutorvesta toisin kuin sinusta. Uskon, että sää vaan iskisit yllättäen nenän murskaksi...Ootpas ku kiivastut, et vaan tiiä sitä
Matkit mua ja just ennen kun kysyin asiaa itte?Siis kusitko sä terkan päälle kun vaimo punnitsi sun tyttöä terkan kans?
No en tietenkään vaikka mieli teki. Oli ärsyttävä akkaSiis kusitko sä terkan päälle kun vaimo punnitsi sun tyttöä terkan kans?
Ei, kyllä mää potkasen 36 kaviolla munille suoraan vaanEchosta lähtee taatusti ääntä kuin sumutorvesta toisin kuin sinusta. Uskon, että sää vaan iskisit yllättäen nenän murskaksi...
Ainiin, unohdin sun bravuurin...Ei, kyllä mää potkasen 36 kaviolla munille suoraan vaan
Niin. Täähän on semmosen kokoluokan ongelma, että perustetaan työryhmä pohtimaan tän solmukohdan ratkaisemista!Matkit mua ja just ennen kun kysyin asiaa itte?
Ok. Oli kuitenkin pakko tarkistaa sulta asia.No en tietenkään vaikka mieli teki. Oli ärsyttävä akka
No hyvä. Jutut taitaa olla jo sillä tasolla, että on hyvä varmistaaOk. Oli kuitenkin pakko tarkistaa sulta asia.
Ihan vain varmuudeksi!
Varmuuden vuoksi lupaan etten myöskään minä harrasta golden showereita!Ei hyvää päivää, nyt mä kuvittelen Kalamiehen aina riitatilanteissa miettivän ja puhisevan:
"Kusenko tuon päälle vai en...kusen...äh, en kuse, on liian kaukana..."
Mää voin tehdä sun olosi vielä epämukavammaksi. Mieti vielä, että pelaan taskubiljardia, että saisin stondiksen, niin kusi lentää pidemmälle. Tällöin osumisenkin todennäköisyys paranee huomattavastiEi hyvää päivää, nyt mä kuvittelen Kalamiehen aina riitatilanteissa miettivän ja puhisevan:
"Kusenko tuon päälle vai en...kusen...äh, en kuse, on liian kaukana..."
Tapahtui turkulaisessa neuvolassa...Mää voin tehdä sun olosi vielä epämukavammaksi. Mieti vielä, että pelaan taskubiljardia, että saisin stondiksen, niin kusi lentää pidemmälle. Tällöin osumisenkin todennäköisyys paranee huomattavasti
Siis potkii palleihin, niin että ne lentää molemmista sieraimista ulos...Eli mitä tästä opimme: palstalaisilla on ongelmanratkaisukeinot hyvin hallussa.
Yks huutaa ku sumutorvi, toinen lyö nenän poskelle ja kolmas heittää kepillisen kusta.
Tuota...meidän naisten anatomia asettaa sille haasteen. Jossei sulla oo öööö joku siihen muotoutuneet ulkosynnyttimet.Varmuuden vuoksi lupaan etten myöskään minä harrasta golden showereita!
Mäntymäen neuvolassaTapahtui turkulaisessa neuvolassa...
No en minäkään kyllä mikään eritefetissi oo... Ei oo hygieenistäTuota...meidän naisten anatomia asettaa sille haasteen. Jossei sulla oo öööö joku siihen muotoutuneet ulkosynnyttimet.