Näläkä iskee,vois banaani-avokadopirtelön huitaista ja kauraleipää avokadolla
Kävin uudella kämpällä. Saa nähdä miten mun selän käy. Keittiön tasot ovat mitoitettu pyörätuoliasukkaalle. Nyt kun tiskaan käsin normaalilla korkeudella niin siinä jo tulee selkä helvetin kipeäksi.
noku .... oon itte niin siveä niin luulen että muutkin onEt niin..senkin possu.
Juu juu, oikea siveyden sipuli.noku .... oon itte niin siveä niin luulen että muutkin on
Hyvä idea.Mä pyytäisin jotakuta auttamaan sen verran, että toisi autolla sopivan pitkän tpöytätasonpoätkän IKEAsta ja sen alle sopivan korkuiset palikat. Sit sulla on työtaso oikealla korkeudella ja tason alla säilytystilaa.
Ja tiskaaminen. Se pitää kai opetella hoitamaan istuallaan.
Hahnoku .... oon itte niin siveä niin luulen että muutkin on
Loistava ideaPitäskö hankkia pyörätuoli? Ulko-ovi ja rapun ovi on automatisoitu. Ulko-ovella on liuska.
Oot varmasti, mut mistähän kohtaanoku .... oon itte niin siveä niin luulen että muutkin on
Banaani ja avokado kyl sopii ihanasti yhteenNäläkä iskee,vois banaani-avokadopirtelön huitaista ja kauraleipää avokadolla
Joo,namsBanaani ja avokado kyl sopii ihanasti yhteen
Tartteepi kokeilla, sopiskohan hunaja makeuttaanKokeilkaas tehdä parista avokadosta, yhden sitruunan tai parin, kolmen limen mehusta ja vähän jotain sokerintapaista makeudeksi, sauvasekoittimella vaahto.
Ja sit dipata siihen vaahtoon vaikka mansikoita.
Voi kuola!
Pitäis pakkailla/tsekkailla laivakledjuja, mut ei millään jaksais
Tää menee taas siihen mihin joka ainoa kerta, h-hetken aamuna kiireessä silittelee paitoja yms. Ja totee et just ne tietyt housut onkin likasena pyykissä
Tartteepi kokeilla, sopiskohan hunaja makeuttaan
Korvat ja varpaat ?Oot varmasti, mut mistähän kohtaa
Nam ja avokadojäätelö kansKokeilkaas tehdä parista avokadosta, yhden sitruunan tai parin, kolmen limen mehusta ja vähän jotain sokerintapaista makeudeksi, sauvasekoittimella vaahto.
Ja sit dipata siihen vaahtoon vaikka mansikoita.
Voi kuola!
Mä en usko että ruutin korvat on kovin siveätKorvat ja varpaat ?
No juu totta tottaMä en usko että ruutin korvat on kovin siveät
Varpaat saattas ollakkin