Nyt vasta tajusin mitä tällä tarkotettiinMekolle ei pysty vastaamaan: Jo kerran itsestä irronnutta tavaraa ei tahdo kyllä takaisin itseensä...
Nyt vasta tajusin mitä tällä tarkotettiinMekolle ei pysty vastaamaan: Jo kerran itsestä irronnutta tavaraa ei tahdo kyllä takaisin itseensä...
Katso Stranger -sarjaMää olen miettinyt mitä alkaisin katteleen seuraavaks...pitäis olla kauhuajännitystäseikkailuadraamaa ja mieluummin kaikk samassa paketissa
Katoin jo aikoja sittenKatso Stranger -sarja
Katsoitko You -sarjan?Katoin jo aikoja sitten
Tai hbo:lta StrainKatsoitko You -sarjan?
Mä en jaksanut kattoo sitä kuin muutaman ensimmäisen jaksonKatsoitko You -sarjan?
Strainin katoin jo kokonaan viime vuonnaTai hbo:lta Strain
Sää oo ihan mahoton. Katso sit Sex Education. Siinä on ihana Gillian Andersson. Tai sit Messiah, oli mielenkiintoinen tämmöiseksi sarjaksiMä en jaksanut kattoo sitä kuin muutaman ensimmäisen jakson
Strainin katoin jo kokonaan viime vuonna
Bates Motel oli myös hyväSää oo ihan mahoton. Katso sit Sex Education. Siinä on ihana Gillian Andersson. Tai sit Messiah, oli mielenkiintoinen tämmöiseksi sarjaksi
TiedänSää oo ihan mahoton.
Nääh, näytti ihan lällyltäKatso sit Sex Education.
Mä oon kattonut sen jo, kaks kertaaBates Motel oli myös hyvä
Mää luovutanTiedän
Nääh, näytti ihan lällyltä
Mä oon kattonut sen jo, kaks kertaa
Mutta hyvä että oli vain unta.Huomenta
Olipa inhottava uni, oikein kunnon takauma menneisyydestä...istuin äsken vessassakin miettimässä sitä tunnetta inhon vallassa, kun tavallaanhan se oli totta vaikkei nyt tapahtunutkaan.*puistelee*
Olis kyllä ihan mukavaa välillä vaan nukkua ilman unien näkemistä.
HuomentaHuomenta, koulussa ilmaisella puurolla.
oliks se sun vai munan päällä?Huomenta
Mää sain kovaa munaa ohut pitsiherkku päällä
Niinpä ja aion pitää huolen, että ne ajat ei enää ikinä toistu irl...Mutta hyvä että oli vain unta.
Stressi on inhottava asia sillon, kun se tulee uniinkin.Mä olen nähnyt ihme unia. Muutto on varmaan osasyynä.
Oli kuule sun päällä se pitsiherkkuoliks se sun vai munan päällä?
Sitä ei halua kokea uudestaan.Niinpä ja aion pitää huolen, että ne ajat ei enää ikinä toistu irl...
Stressi on inhottava asia sillon, kun se tulee uniinkin.
tartteeko sitä koko kansalle kailottaa?Olin kuule sun päällä se pitsiherkku ylläni
ai muuttoa? se on kyllä pepustaSitä ei halua kokea uudestaan.
Mä oon stressannut viimiset pari viikkoa.
Hmm..ruutikselle sexy pitsiherkku asu päälle.Oli kuule sun päällä se pitsiherkku
Joo, nyt oon pakannut yksin kamoja kolmiossa. Poika pakkasi omansa.ai muuttoa? se on kyllä pepusta
Varmasti ootMä oon stressannut viimiset pari viikkoa.
Jootartteeko sitä koko kansalle kailottaa?