Joo ja mulla on sisustussilmää.Varmasti oot
Mutta aattele, että pian se on ohi ja pääset sisustelemaan uutta kotia mieleisekses
Joo ja mulla on sisustussilmää.Varmasti oot
Mutta aattele, että pian se on ohi ja pääset sisustelemaan uutta kotia mieleisekses
Miks’et syönyt sen ohuen herkun myöskin?Huomenta
Mää söin keitettyä munaa ohuen herkun päällä
Laita jääkaapin oveen, silmien kohdalleHuomenta.
Katsoin makkarin peilistä että onpas mulla vielä ihan pyöreä peppu. Kuka sen on käyny vaihtamassa yön aikana? Eilen oli lättänä kuin styrox-alunen kesäteatterin penkissä. :-o
Ei tää mikään J-lo -peppu ole, siitä kaukana, ja silläkin on 10 vuoden päästä kuiva rusina, hähhähhää.
Mut aattelin että kohta leikkaan jostai naistenlehdestä (en miestenlehdestä) jonku hoikan naisen kuvan ja laitan sen tavoitteeksi. Ei tää ruokavaliomuutos muute ala rullata. Pitäskö se kiinnittää jääkaapin oveen, ruokapöydän seinään tms?
Miks’et syönyt sen ohuen herkun myöskin?
Noh, on teillä herroilla kotkotukset. Algomalassa punajuuret syödään keitettynä sellaisenaan tai sitten etikkaliemestäKaapista löytyi vanhentunut kermaviilipurkki. Tätä siis tänään. Pun<juuret kiehuvat jo.
Noh, on teillä herroilla kotkotukset. Algomalassa punajuuret syödään keitettynä sellaisenaan tai sitten etikkaliemestä
Ok, tuo korjaa vähän asiaaPunajuurikakku on oikeasti herkkua!
Toki pidän suolaisesta versiostakin. Vaikka uunissa kypsennettyjä vuohenjuuston kera. Tai lindströminpihveistä!
J-Lo:lla ei ole kyllä varmastikkaan tule olemaan kuiva rusina, veikkaan vahvasti että kun rusinamerkkejä alkaa ilmaantua peppu alkaa pikkuhiljaa muistuttaa kumipalloa, silikoni täytteelläHuomenta.
Katsoin makkarin peilistä että onpas mulla vielä ihan pyöreä peppu. Kuka sen on käyny vaihtamassa yön aikana? Eilen oli lättänä kuin styrox-alunen kesäteatterin penkissä. :-o
Ei tää mikään J-lo -peppu ole, siitä kaukana, ja silläkin on 10 vuoden päästä kuiva rusina, hähhähhää.
Mut aattelin että kohta leikkaan jostai naistenlehdestä (en miestenlehdestä) jonku hoikan naisen kuvan ja laitan sen tavoitteeksi. Ei tää ruokavaliomuutos muute ala rullata. Pitäskö se kiinnittää jääkaapin oveen, ruokapöydän seinään tms?
voi olla mutta on osunut aika mukaviin kohtiinVeikkaan, että edellämainitulla on jo nyt useammassa kohdassa silikonia.
auts, ne tasot on siis liian matalalla?Kävin uudella kämpällä. Saa nähdä miten mun selän käy. Keittiön tasot ovat mitoitettu pyörätuoliasukkaalle. Nyt kun tiskaan käsin normaalilla korkeudella niin siinä jo tulee selkä helvetin kipeäksi.
Ai saakeli, tuo on aika ikävä hommaKävin uudella kämpällä. Saa nähdä miten mun selän käy. Keittiön tasot ovat mitoitettu pyörätuoliasukkaalle. Nyt kun tiskaan käsin normaalilla korkeudella niin siinä jo tulee selkä helvetin kipeäksi.
Kyllä ja kylppäri on tehty liikunta esteiselle.auts, ne tasot on siis liian matalalla?
tuohan oliskin ovela konstiPitäskö hankkia pyörätuoli? Ulko-ovi ja rapun ovi on automatisoitu. Ulko-ovella on liuska.
Joo Kämppä on esteetön.tuohan oliskin ovela konsti
no empäs olis arvannutJoo mää oon estoton.
Auts, ei varmasti selkä tykkääKävin uudella kämpällä. Saa nähdä miten mun selän käy. Keittiön tasot ovat mitoitettu pyörätuoliasukkaalle. Nyt kun tiskaan käsin normaalilla korkeudella niin siinä jo tulee selkä helvetin kipeäksi.
Et niin..senkin possu.no empäs olis arvannut