jos poistavat niin avataan 2 uuttatämä on turha paskanjauhantaketju. Voiko tämän poistaa? Kiitos
@Toimitus
jos poistavat niin avataan 2 uuttatämä on turha paskanjauhantaketju. Voiko tämän poistaa? Kiitos
@Toimitus
iltapäivälehti on yhdyssana*varmatieto*Mä söin terveellisesti äsken.
Kaksi paistettua kananmunaa käärittynä iltapäivä lehteen.:b
Namsmums.
Samaa mieltä!tämä on turha paskanjauhantaketju. Voiko tämän poistaa? Kiitos
@Toimitus
Tarkoitit varmaan pullia?
Niistä me tässä juteltiin!
Nyt on molemmat ihan sekasin ruutiksen ''pullista''ai sullaki on ajatukset raiteilla joiden mekko luulee olevan sivu
Noniii!Onpas harmi kun ette nää mitä kaikkee pikkutuhmaa mulla on täällä meneillään...tyhjensin biojäteastian ja silitin muutaman paidan.
Siitä vaan.Että.tekis.mieli.antaa.pusu.mekille.
No kai ny ku hää väittää että ne maistuu syaniidille!Nyt on molemmat ihan sekasin ruutiksen ''pullista''
Eikös ne ruutiksenkin ajatukset männynnynnä sinne, heti laskiaispullien perässä?Ei perhana, ajatukset alkaa harhailemaan Lispetin tisseille.
Ilma on kuin morsian mutta kohta se on kylmä, harmaa ja luvassa yöpakkasia.Päivää murut.
Mun aamupala oli kahvi ja banaani-mansikkasmoothie.
Ihana pikkupakkanen ja aurinko paistaa
mulla ajatukset ei harhaile "sivuraiteelle" vaan ne on aina sielläEikös ne ruutiksenkin ajatukset männynnynnä sinne, heti laskiaispullien perässä?
Keskustelu on kuin VR:n tykypäivillä.mulla ajatukset ei harhaile "sivuraiteelle" vaan ne on aina siellä
Mun ajatukset on usein siellä. Mutta ei viittis ajatella sitä koko ajan.mulla ajatukset ei harhaile "sivuraiteelle" vaan ne on aina siellä
Mun ajatukset on usein sun ''siellä''. Mutta ei viittis ajatella sitä koko ajan....siksi laskiaispulla
Aamupala päivän tärkein ateria on murojen tekijöiden keksimää. Ei siihen mitään oikeita todisteita ole.Huomenta
Eikös me sovittu, että aletaan syömään paremmin??
Aamupala on päivän tärkein ateria!*Jurputtaa*
puhuit ku ruuneperi ja ennenkuin kuin kamu huomasikaan niin hän oli tullut kutsuneeksi sut kylään?Wuhuu, kutsuin itseni saunomaan ja syömään!
Ihana nähä pitkästä aikaa kyseistä ystävää ja perhettään
Aamupala päivän tärkein ateria on murojen tekijöiden keksimää. Ei siihen mitään oikeita todisteita ole.
Eikäkö hää soitti ja ilmoitti, että mulle on varattu heidän puolesta heille tää päivä iltaan saakka ja mulla ei muuta mahrollisuutta ollukku sanua, että ....jaa, no tullahan sitte ja syörähän ja saunotahan...puhuit ku ruuneperi ja ennenkuin kuin kamu huomasikaan niin hän oli tullut kutsuneeksi sut kylään?