Höpsispöpsis.Aamupala päivän tärkein ateria on murojen tekijöiden keksimää. Ei siihen mitään oikeita todisteita ole.
Höpsispöpsis.Aamupala päivän tärkein ateria on murojen tekijöiden keksimää. Ei siihen mitään oikeita todisteita ole.
kyä sää oot ovelaEikäkö mää ilmoitin, että oon varannu tän päivän iltaan saakka vierailuun heille ja heillä ei ole muuta mahrollisuutta ollukku sanua, että ....jaa, no tervetuloa...
tilasin peuranlihasta jotain herkkua
Niihän minä sanoin, että höpsispöpsis koko uskomusHöpsispöpsis.
Sinä olet höpsö.Niihän minä sanoin, että höpsispöpsis koko uskomus
Runsas aamupala on hyvä, jos haluaa vähentää myöhäisiltasyöntiäSinä olet höpsö.
No oothan tuotakyä mää oon ovela.
kävin äsken koputtelemassa emännän olkapäätä pamppu kovana ja sanoin naama pokkana, että nyt olis PPP ja kun ei ensiks meinannut uskoa, huijasin näyttämällä kalenterista väärän päivän.
Juuri nyt huulihölkkäillään, kohta alkaa ampumahiihto peiton alla.
ampumahiihto peiton allaNo oothan tuota
Ei ole. Annoksen pitää olla sopivan kokoinen ellei halua lihota. Ja riippuu siitä mitä syö. Illalla on hyvä syödä iltapala. Muuten voi käydä niin että ei saa unta kun on tyhjä vatsa.Runsas aamupala on hyvä, jos haluaa vähentää myöhäisiltasyöntiä
Illalla on hyvä syödä proteinirikasta iltapalaaEi ole. Annoksen pitää olla sopivan kokoinen ellei halua lihota. Ja riippuu siitä mitä syö. Illalla on hyvä syödä iltapala. Muuten voi käydä niin että ei saa unta kun on tyhjä vatsa.
Kyä näi omekko ja Ellu ovat hyvinkin oikeassa
Kyä näi omekko ja ellu on hottiksia
Tai esim. voileipää ja teetä.Illalla on hyvä syödä proteinirikasta iltapalaa
alakas olla, laita täysi pannu tippumaan niin voidaan pitää porukalla sun luona päiväkaffeetEikös tuo olis kahvin aika
Mulla on usein iltapala hedelmiä ja maustamaton jogurtti/ rahka ja marjojaTai esim. voileipää ja teetä.
Voi Algoma!Aamupala päivän tärkein ateria on murojen tekijöiden keksimää. Ei siihen mitään oikeita todisteita ole.
Joo,senkun tuutte,se on sitten tummaa paahtoaalakas olla, laita täysi pannu tippumaan niin voidaan pitää porukalla sun luona päiväkaffeet
Siinäpä voi sitten suksia vaikka vi**uun.ampumahiihto peiton alla
päivän paras
Kun on tottunut tummaan niin vaaleampi ei maistu hyvälle. Tumma on terveellisempää.Joo,se on sitten tummaa paahtoa
Niin se onKun on tottunut tummaan niin vaaleampi ei maistu hyvälle. Tumma on terveellisempää.
Jep. Ja kun on sopivan liukkaat kelit niin ase voi laukaista nopeasti.Siinäpä voi sitten suksia vaikka vi**uun.
niimpä tietenkinTekkee mieli hk blöön kokosta jortikkaa.
liukkaalla kelillä on helpompi tähtäillä pitkään ennenku laakaseeJep. Ja kun on sopivan liukkaat kelit niin ase voi laukaista nopeasti.