Vettä, tosiaan, riittää. Kylällä tulvii jo. Onneksi me ollaan edes hieman ylempänä mäessä.
Jep,niin onKauhee tuuli!
Määkin asun mäessä, joten vesi valuu tietä pitkin tonne kauemmaks omakotitaloille...ei kiva siellä asujille.Vettä, tosiaan, riittää. Kylällä tulvii jo. Onneksi me ollaan edes hieman ylempänä mäessä.
No mutta Kais, ennois susta heti kyllä tätä uskonutNyt saunaan pirkka pekka peteliuksen ja miehen kanssa
Huijari !! Mie muuten tulin jo saunasta.Nyt saunaan ppp
Keitetty vai paistettu?Olisi kiva saada munan kuva vaikka se ei kiihota!
Ei perhana taas mää lankesinHuijari !! Mie muuten tulin jo saunasta.
Jep,mulla on tietty teksti allekirjoituksena vaikka kuvaa en saa laitettua sinneKeitetty vai paistettu?
Ei perhana taas mää lankesin
Niin minäkin!Ei perhana taas mää lankesin
Niin minäkin!
Just kehuin toisaalla, että onneksi tunnistan rekkautuneet niiden viestien perusteella!
Ja mulla ei allekirjoitukset ainakaan luurissa näy.Jep,mulla on tietty teksti allekirjoituksena vaikka kuvaa en saa laitettua sinne
No joo kännykkässä ei näy mullakkaan,mutta tabletilla ja läppärillä kyllä.Ja mulla ei allekirjoitukset ainakaan luurissa näy.
Herttinen sentään ja kirjottelet tänne samaan aikaan.....paheskun!!!Mulla on muna suussa
Sori, taisin just langeta samaan ansaan..viddu..,luulin ett se oot sinä*vajoaa pöydän alle*Niin minäkin!
Just kehuin toisaalla, että onneksi tunnistan rekkautuneet niiden viestien perusteella!
Senpä takia alatkin palstaamaan koneelta ja heität sen luuris ikkunasta pihalle!Ja mulla ei allekirjoitukset ainakaan luurissa näy.