Kaveri soitti ja pyys humputtelemaan, mutta en kyllä jaksa tuohon säähän lähtee illalla lampsimaan...joku tovi sitten tuli vettä vaakatasossa.
pankaa sisälläKaveri soitti ja pyys panemaan, mutta en kyllä jaksa tuohon säähän lähtee illalla lampsimaan...joku tovi sitten tuli vettä vaakatasossa.
Voihan mikä ilma. Täällä talon kyltin ketjut on katkennut ja kyltti on tuolla mäessä, lautan harjapelti on irronnut ja roikkuu tuolla. Mun rakentama pressukatos on entinen. Lisäksi Suomestakin tuli kuvaa, että pian on vene upoksissa ja vesi on jo saunassa...
Ei ainakaan mulla, panen kuvat tänne aijaa.comin kautta.Toimiiko tuo lisää kuva namiska?
Mutta miten ne näkyy?Ei ainakaan mulla, panen kuvat tänne aijaa.comin kautta.
Onpas siellä aikamoinen ilmaVoihan mikä ilma. Täällä talon kyltin ketjut on katkennut ja kyltti on tuolla mäessä, lautan harjapelti on irronnut ja roikkuu tuolla. Mun rakentama pressukatos on entinen. Lisäksi Suomestakin tuli kuvaa, että pian on vene upoksissa ja vesi on jo saunassa...
Eikä edes suksi luista...Onpas siellä aikamoinen ilma
aijaasta lataa sen kuvan ja siellä alhaalla jossain on eri vaihtoehtoja siitä miten se kuva näkyy missäkin, joku koodi juttu...sieltä valittet sen missä on img hakasulkeissa myös ja liität sen tähän.Mutta miten ne näkyy?
Ei varmasti,ei kyl täälläkään enääEikä edes suksi luista...
Et vaan osaa lällän lällän lieru!!!Ei toimi
Voihan mikä ilma. Täällä talon kyltin ketjut on katkennut ja kyltti on tuolla mäessä, lautan harjapelti on irronnut ja roikkuu tuolla. Mun rakentama pressukatos on entinen. Lisäksi Suomestakin tuli kuvaa, että pian on vene upoksissa ja vesi on jo saunassa...
Identiteettivarkauksen uhriksi joutuminen riipaisee syvältäEiku murr vastasinkin ihan väärälle fisumiehelle*murisee*
Niin onKauhee tuuli!