Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
sillon kun mulla ei ollu vielä lääkitys kohillaan niin yöt oli just pahimmat

se lima vissiin tukkii paikat kun asettuu vaaka-asentoon
Joo astmahoitsu sanoi kanssa, että ottaa aikansa ennenkun suihkeet ja noi lääkkeet alkaa tehoomaan..
Kivaa tää odottaminen, kun haluais hengittää taas ilman koko aikaista yskimistä.(n)

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kenties.

Meikäläisen kokeilunhalu ja epämääräiset olosuhteet ovat huonohko yhdistelmä. :oops:
Mulle varmaan kävis samalla tavalla. :rolleyes:
T. toinen kokeilunhaluinen
Ootte ihan kun mun keskimmäinen poika....
Hänen perässä piti aina olla silmätarkkana ulkona, sillon kun oli pienikin, kun halus maistella ihan kaikkea.
Nykyäänkin kokeilee ihan kaikki maailman ihme ruoat mitä en mää ainakaan suuhun pistäis mistään hinnasta...pienet mustekalat, etanat, simpukat ym ym...
Siitä täytyy kyllä pojalle antaa isot propsut, että on todella hyvä kokkaamaan erilaisia ruokia ja rosin tavoin uskaltaa testailla reseptejä myös oman päänsäkin mukaan.

Ootte ihan kun mun keskimmäinen poika....
Hänen perässä piti aina olla silmätarkkana ulkona, sillon kun oli pienikin, kun halus maistella ihan kaikkea.
Nykyäänkin kokeilee ihan kaikki maailman ihme ruoat mitä en mää ainakaan suuhun pistäis mistään hinnasta...pienet mustekalat, etanat, simpukat ym ym...
Siitä täytyy kyllä pojalle antaa isot propsut, että on todella hyvä kokkaamaan erilaisia ruokia ja rosin tavoin uskaltaa testailla reseptejä myös oman päänsäkin mukaan.
Kerronko mitä kaikkea ruokaa olen syönyt? :geek:

Aatella jos ois joku tilanne missä laitettaisiin surströmming ja suklaaleivos vastakkain. Kaikki muut sais syödä suklaaleivosta ja itteni ois pakko syödä surströmmingiä.

Siis ei tuommosta tilannetta tule, mut tiedän jo millainen ensi yön painajaiseni on. :coffee:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä