Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuviaTäällä kans väsyttää joten sänkyyn nakuilemaan unimatin kanssa ja kauniita unia sinne.
Tennistä?Mitä ihmeen leikkejä Ruutis ja mekko leikkivät ja pelaavat??
astma vai mikä vaivannee?No mutta hyvänen aika, huomenta sentään...en sitte nukkunut taaskaan koko yönä kun yskitti niin että oksensin pariinkin otteeseen..
No mutta jospa tää päivä menis paremmin.
Astmahan se, suihkeet alkaa tehoomaan ja lima irtoomaan keuhkoista..oireilee öisin pahiten jostain syystä.astma vai mikä vaivannee?
sillon kun mulla ei ollu vielä lääkitys kohillaan niin yöt oli just pahimmatAstmahan se, suihkeet alkaa tehoomaan ja lima irtoomaan keuhkoista..oireilee öisin pahiten jostain syystä.
Huomenta.
Iski kaupunkireissulla kamala makeanhimo. Pakko oli tulla tänne kahvilaan laskiaispullalle.
Mukana tuulensuojaan meni myös ihana lohipasteija, nam
Onko sulla mantelijauhetta yhtään?Mun on vatsa taas niin sekaisin etten oo saanut alas kuin maitokahvia.
On toki. Miten se tähän vaivaan auttaa?Onko sulla mantelijauhetta yhtään?
Joka päivä siutä kannattaa syödä. ÖLisään sitä aina spelttimannapuuroon, jonka teen omista luomumustaherukoista. Paketti levätöntä kookosmaitoa pohjalle, niin ei tartu kattilan pohjaan. Ja vielä pussillinen hienoksijauhettua cashewpähkinää siihen sekaan. Eikä missään tapauksessa sokeria yhtään, ettei käy kuten ankeroisille siellä juurikaspellolla;-)On toki. Miten se tähän vaivaan auttaa?
Normaalistihan en sitä suuremmin popsi (kilpirauhanen ja tyroksiini) mutta silloin tällöin voin hyvin syödä.
Joka päivä siutä kannattaa syödä. ÖLisään sitä aina spelttimannapuuroon, jonka teen omista luomumustaherukoista. Paketti levätöntä kookosmaitoa pohjalle, niin ei tartu kattilan pohjaan. Ja vielä pussillinen hienoksijauhettua cashewpähkinää siihen sekaan. Eikä missään tapauksessa sokeria yhtään, ettei käy kuten ankeroisille siellä juurikaspellolla;-)
ai, mulla tulee siitä kuulonalenema, mut ei sitä aina itse huomaa. Onneksi telkkarissa on tuo asteikko, näkee kuinka "isolla" täytyy olla, et jotakin kuulee:-DNo en siis ota sitä vatsavaivoihin koska sit pitäisi ottaa ensiksi zyrtec ja odottaa sen vaikutusta.
Toisaalta, pähkinähän kukkii jo ja zyrteciä pitäisi muutenkin popsia...
Hö. Onko jotain makedonialaista lajiketta?Mun on vatsa taas niin sekaisin etten oo saanut alas kuin maitokahvia.
päeveePäivää
*kaataa kahvia kuppiin*päevee
lorrautappa minunni kuppiin pikkusen kahvia
eiköpä tuota yhen kupin pystyne juomaan*kaataa kahvia kuppiin*
Tää on sit tummaa presidenttiä.
Mä tykkään tummasta.eiköpä tuota yhen kupin pystyne juomaan
vaalee olis parempaa