aamenNiih,kiva pomppia vatsan ja rinnan päällä tai puristella tissejä aamuyöstä peiton alta ja sitten tullaan alakainaloon puhisemaan onnellisena kettu kolossa
aamenNiih,kiva pomppia vatsan ja rinnan päällä tai puristella tissejä aamuyöstä peiton alta ja sitten tullaan alakainaloon puhisemaan onnellisena kettu kolossa
awwwww teitä kahta höpönassuaNiih,kiva pomppia alasti miehen vatsan tai rinnan päältä tai raapia jalkoja aamuyöstä peiton alta ja sitten tulla kainaloon tuhisemaan onnellisena käpälä miehen kaulalla
Niin onkinaamen
Ärsyttää kun sää oot niin hauskempi kronklaajaaamen
olet jätettäEn, totta...mutta arvaamaton olen ja sellanen joka odottaa
En vois koskaan satuttaa ihmistä joka ei sitä ansaitse, mutta jäteläjä joka elää elämänsä muita satuttaen ei mun mielestä ansaitse yhtään sen parempaa kohtelua itselleenkään.
Nii, sellasta se o.Kohtelen muita kuin jätettä ja paska housussa pelkään sitä päivää, kun on oma vuoro pelätä
Voi sua.Nii, sellasta se o, mua harmittaa välillä niin että heittelen ohikulkijoita ikkunasta kissankikkareilla.
Oi, osuiko pallopääppään vai menikö peräti suuhun?Voi mua.
voi voiOi, heitin yhden kikkareen niin se kimposikin ikkunan karmista suoraan mun suuhun
Olis muuten ihana joskus mennäkin, otettais mukaan ruutis...kais..kalamies..jne...Meneekö elllu ja mekki yhdessä romanttiselle illalliselle ystävänpäivänä?
aaa sepä ikävää.voi voi mulla on hyppykuppa
aaa onpas nyt ikävää kun mulla on kakkaa suu täynnä,pari matoakin joukossa. täytyy muistaa antaa kissalle matolääkettä.
KimppakivaaOlis muuten ihana joskus mennäkin, otettais mukaan ruutis...kais..kalamies..jne...
Löysin letustani just pari satiaista, en ees tiedä kenelle ne kuuluu
Mulla on limpussa hiiva ja se haisee silakalle
niin ku ilman mua sää olisit perrrvoinihanaa kun sää oot niin perrrrvompi kronklaaja
Eiku sää oot kirjaimellisesti tässä asiassa mun masterniin ku ilman mua sää olisit perrrvoin
oiii ja ros, kuimmää hänet meinasin unohtaa ja kisu ja epek ja elliOlis muuten ihana joskus mennäkin, otettais mukaan ruutis...kais..kalamies..jne...
mää oon pikkutekijä master Sangrian rinnallaEiku sää oot kirjaimellisesti tässä asiassa mun master
Juu ja sit illalliselta jatkoille.oiii ja ros, kuimmää hänet meinasin unohtaa ja kisu ja epek ja elli
Onkohan menkat alkamassa kun tälleen pätkii
Väsyttää, pitäskö runkata.
mää oon runkannu koko päivän