Olihan se, kun Jenny anto Forrestille säälistä, sai lapsen, kuoli ja jätti Forrestille vastuun lapsen kasvatuksestaOliko se muka romanttinen?
Olihan se, kun Jenny anto Forrestille säälistä, sai lapsen, kuoli ja jätti Forrestille vastuun lapsen kasvatuksestaOliko se muka romanttinen?
Tosi romanttista..Olihan se, kun Jenny anto Forrestille säälistä, sai lapsen, kuoli ja jätti Forrestille vastuun lapsen kasvatuksesta
Eli Forresti rakasti Jennyä vaikka hän nussi pitkin kyliä. Eikö muka ollutkin romanttista?Tosi romanttista..
Eli Forresti rakasti Jennyä vaikka hän nussi pitkin kyliä. Eikö muka ollutkin romanttista?
No nyt se sit tuli: This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors.
Vastasin Mekolle, että vähän vaan hellästi näykkäilen
Tykkää sustaElluu! KM kiusaa mua!
Jaa..Tykkää susta
Varo ettei kohta vedä letistä
En tuossa asiassa ees oogauhee nazimuzi tuo ellinoora ku ei hommaa lapselle koiraa vaikka toinen niin tahtois
Käy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuuPierettää kovasti
Kova ääni ja paha haju. Paukkuu ja pamahtelee.
Aika näyttää, en mä jaksanu lähtee testaileen(siis apteekkiin hakeen testiä),Joko emari on raskaana?
Käy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuu
Mää odottaisin hissin kanssa ylhäällä ja kuuntelisin ku alas rappukäytävään tulisi porukkaa. Sit kävisin töräyttämässä hississä ja menisin takaisin huoneistoon, kun huomaan, että hissi lähtee alakertaanKäy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuu
Kato Titanikki, siinä käy pariskunnalle karummin vielä.Romanttinen leffa ja onnellinen loppu.
Harmi että niin ei käy koskaan oikeassa elämässä.
Käy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuu
Tai pöräytän naapurin postiluukkuun
Herttinen millasia naapureita te ootte!Mää odottaisin hissin kanssa ylhäällä ja kuuntelisin ku alas rappukäytävään tulisi porukkaa. Sit kävisin töräyttämässä hississä ja menisin takaisin huoneistoon, kun huomaan, että hissi lähtee alakertaan
Herttinen millasia naapureita te ootte!
Miettikääpä kun asuisitte samassa rapussa naapureina
Kaasupilvi pöllähtäis heti kun rapun oven avaa
Kato Titanikki, siinä käy pariskunnalle karummin vielä.
Mä tekisin jatkuvasti teille kaikenmaailman källejä, jos asuttais samassa rapussaHerttinen millasia naapureita te ootte!
Miettikääpä kun asuisitte samassa rapussa naapureina
Kaasupilvi pöllähtäis heti kun rapun oven avaa
Varo vaan. Tipahtaa kuset sun postiluukusta sisään.Mä tekisin jatkuvasti teille kaikenmaailman källejä, jos asuttais samassa rapussa