Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
gauhee nazimuzi tuo ellinoora ku ei hommaa lapselle koiraa vaikka toinen niin tahtois
En tuossa asiassa ees oo:eek:
Sen sijaan "pakotan" syömään lautaselta kasvikset ja lihan, rajoitan karkit ja herkut karkkipäivään, peli-ajan viikonloppuun1h/päivä ja mun "vahtivuorolla" ei katsella televisioo vaan luetaan kirjoja tai muuta kehittävää:D
Oikeastaan tuossa lemmikki asiassa mä joustaisin niin et meiltä löytys kaikki mahdolliset elukat:ROFLMAO:
"Nazifazi" vaan on allerginen ja vihaa matelijoita joten...:cautious:
Tosin tällä hetkellä olen lähes tyytyväinen ettei ole koiruutta kun on muutenkin kovin hektistä tää elo:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Joko emari on raskaana?:love:
Aika näyttää, en mä jaksanu lähtee testaileen(siis apteekkiin hakeen testiä:oops:),
alavatsa oireetkin on "tasoittunut" eikä mulle oo tullut edellisissä raskauksissa tyypillistä "puutuneisuuden" tunnetta alavatsaan joten todennäköisyydet on heikot:)
Sitä paitsi me lähdetään laivalle kuun vaihteessa niin ei just nyt tartteis ollakkaan:ROFLMAO:
Poika kyl puuttuis vielä kokoelmasta:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Käy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuu:ninja:
Mää odottaisin hissin kanssa ylhäällä ja kuuntelisin ku alas rappukäytävään tulisi porukkaa. Sit kävisin töräyttämässä hississä ja menisin takaisin huoneistoon, kun huomaan, että hissi lähtee alakertaan :D
 
Käy pieremässä rappukäytävässä, ihan läpällä siis ja sitten huudat kovaan ääneen apua, suljet äkkiä oves ja tarkkaile postiluukun tai ovisilmän kautta mitä tapahtuu:ninja:
:LOL:

Tai pöräytän naapurin postiluukkuun :LOL::cautious:
Mää odottaisin hissin kanssa ylhäällä ja kuuntelisin ku alas rappukäytävään tulisi porukkaa. Sit kävisin töräyttämässä hississä ja menisin takaisin huoneistoon, kun huomaan, että hissi lähtee alakertaan :D
Herttinen millasia naapureita te ootte!:eek:
Miettikääpä kun asuisitte samassa rapussa naapureina:ROFLMAO:
Kaasupilvi pöllähtäis heti kun rapun oven avaa:LOL::oops:
 

Yhteistyössä