Hmm...totta ei tuu naisena ajateltua noin pitkälleEnpä nyt tiedä. Riippuu rintakarvoituksesta.
Hmm...totta ei tuu naisena ajateltua noin pitkälleEnpä nyt tiedä. Riippuu rintakarvoituksesta.
Mitä lie oli.Mitä se sun mahas silleen nyt vääntelee?
Tomppa? jos cruisea tarkoitat niin minä INHOAN sitä..sen naamassa ja käytöksessä on jotain niin vastenmielistä...Eli tomppa iskee, ei ole liian tiukka
Niin tosiaan, jos rintakarvat on tyyliä viidakon pöheikkö niin nehän joutuis puristelemaan kuivaks kuolastaEnpä nyt tiedä. Riippuu rintakarvoituksesta.
heräsitkö juuri?Mitä lie oli.
Veikkaan, että edes näit koiraa ensimmäiseen tuntiin, kun tuijotit tätä kuvaaOnpas siinä ihana koira
Enheräsitkö juuri?
Oi että muuten onkin Voisin pussata puhki moisenOnpas siinä ihana koira
No ei kun nyt puhuttiin miehistä. Hardy. Tom Hardy.Tomppa? jos cruisea tarkoitat niin minä INHOAN sitä..sen naamassa ja käytöksessä on jotain niin vastenmielistä...
Luin että ajeltua ja olin jo ihmettelemässä, että joutuuks naisetkin ajelemaan rintakarvojaHmm...totta ei tuu naisena ajateltua noin pitkälle
hyi rintakarvat miehellä... onneksi mun miehellä on vain n. 2 kpl niitä...Niin tosiaan, jos rintakarvat on tyyliä viidakon pöheikkö niin nehän joutuis puristelemaan kuivaks kuolasta
hups... onhan sillä Hardylla tiukka keskivartalo..No ei kun nyt puhuttiin miehistä. Hardy. Tom Hardy.
Rehellisesti sano...kirjoitettuna tuijotin kyllä ihan noita hänen vahvoja käsivarilihaksia...miehillä joilla on vahvat habat..on vaan se jokinVeikkaan, että edes näit koiraa ensimmäiseen tuntiin, kun tuijotit tätä kuvaa
Rintakarvat voi ajella.hyi rintakarvat miehellä... onneksi mun miehellä on vain n. 2 kpl niitä...
Eikö cruise ole miesNo ei kun nyt puhuttiin miehistä. Hardy. Tom Hardy.
voi mutta eikös siihen tilalle tule ikävä sänki...Rintakarvat voi ajella.
Ei...hän on skientologien robotti junttiEikö cruise ole mies
Ei liian kuitenkaan jos vertaa sellasiin fitness massuihin kun ne sellaset ei syö tarpeeks niin ovat laihoja ja tiukkoja, silloin menee vähä överiks.hups... onhan sillä Hardylla tiukka keskivartalo..
Ei tule.voi mutta eikös siihen tilalle tule ikävä sänki...
Ei...hän on skientologien robotti juntti
Nnnoup. Ellu ties hyvin.Eikö cruise ole mies
Ei...hän on skientologien robotti juntti
Tarttisko ne nyt ajaa? Entäs selkäkarvat?Rintakarvat voi ajella.
Repii vahalla ni ei tuuvoi mutta eikös siihen tilalle tule ikävä sänki...
Nysse sekosEi tule, tulee, eikun ei, eikun joo..eikun en osaa päättää?? Eikun niille kasvaa permanentti!!! Tissit!!.
Älä ajele, ne on osa sun persoonaaTarttisko ne nyt ajaa? Entäs selkäkarvat?
18 vuotiaana ei ollut karvaakaan, nyt alan muistuttamaan gorillaa.