Tiiä tuota...palstalta opittuMiten tuo sana liittyy asiaan?
Tiiä tuota...palstalta opittuMiten tuo sana liittyy asiaan?
Just muutama päivä sitten joku sano sitä laitetta tolla nimellä. En mä voi tietää mikä se oikeesti edes on.Eikös se ole epilaattori?
Repilaattori
Ja karvat ei mene nenän kautta kurkkuun oraalisen nautinnon aikanaSe on ihan hyvä kikka suosittelen kuule sullekkin/ukolles
Ai niin sori mää aina unohan, että eihän miehet voi sentäs ihan kaikkea tietääJust muutama päivä sitten joku sano sitä laitetta tolla nimellä. En mä voi tietää mikä se oikeesti edes on.
Rakkaalla lapsella on monta nimeeJust muutama päivä sitten joku sano sitä laitetta tolla nimellä. En mä voi tietää mikä se oikeesti edes on.
Ja karvat ei mene nenän kautta kurkkuun oraalisen nautinnon aikana
Suunnilleen jotain semmosta juu...Ja karvat ei mene nenän kautta kurkkuun oraalisen nautinnon aikana
No miten se kainalokarvojen ajelu tuota mittaa suurentaa?siistit ne siksi että ku-lli näyttäisi isommalle
Olen kyllä ehdottanut sitä miehelleni mutta ei innostunut asiastaSe on ihan hyvä kikka suosittelen kuule sullekkin/ukolles
Tota en mäkään tiiäNo miten se kainalokarvojen ajelu tuota mittaa suurentaa?
no sepäs olisikinNo miten se kainalokarvojen ajelu tuota mittaa suurentaa?
Tota en mäkään tiiä
No tuo repilaattori on Rosin nimitys epilaattorille.Eikös se ole epilaattori?
Repilaattori
En minäkään tiedä. Dödöä ei mene nii paljoa, kun on suurimmat karvat pois. Tästä tulee myös jonkin verran kustannussäästöjä vuositasolla.Tota en mäkään tiiä
Sano että sheivaus sheivauksestaOlen kyllä ehdottanut sitä miehelleni mutta ei innostunut asiasta
Pennissä on miljoonan alku, ja säästö se on pienikin säästöEn minäkään tiedä. Dödöä ei mene nii paljoa, kun on suurimmat karvat pois. Tästä tulee myös jonkin verran kustannussäästöjä vuositasolla.
Mä varmaan päädyn pian niille samoille leireilleApuva teitä taas, kohta on tena leireille tarvetta!
Hienoo, majaillaan sitten samoilla huudeilla!Mä varmaan päädyn pian niille samoille leireille
Hyvää yötä, kauniita unia ja Tom Hardyn kuviaKääk, pakko mennä nukkuunkin, huomannukkaan et kello vierähti noin pitkälle
Kiitokset hauskasta illasta, ja hyvää yötä!
Keskellä yötäTöllöttimesta ei tule mitään, taidan tehdä nyt niitä kaalikääryleitä.