Aqela
Kai se on makuasia. Ex ajeli rintakarvat. Ja kainalokarvat.Tarttisko ne nyt ajaa? Entäs selkäkarvat?
18 vuotiaana ei ollut karvaakaan, nyt alan muistuttamaan gorillaa.
Kai se on makuasia. Ex ajeli rintakarvat. Ja kainalokarvat.Tarttisko ne nyt ajaa? Entäs selkäkarvat?
Ookkonää vähän niinkun se Koko gorilla joka kuoli tässä joku aika sitten?Tarttisko ne nyt ajaa? Entäs selkäkarvat?
Ei me olla apinoita, oli joku vanha viisu.Enpä nyt tiedä. Riippuu rintakarvoituksesta.
Niin onEi...hän on skientologien robotti juntti
Kyllä kainalokarvat ja intimialueen karvoituksen siistin jo hygienia syistä.Kai se on makuasia. Ex ajeli rintakarvat. Ja kainalokarvat.
Älä ajele, ne on osa sun sivupersoonaa
Semmosta ei ole olemassakaan.Onpas siinä ihana koira
Shh Kalamies kertoi juuri olevansa gorillaEi me olla apinoita, oli joku vanha viisu.
NiiSemmosia ne kikki on.
Pöh ja pah taas.Semmosta ei ole olemassakaan.
En valitettavasti tuntenut häntäOokkonää vähän niinkun se Koko gorilla joka kuoli tässä joku aika sitten?
Hää oli ehana
Sitä on liikkeellä, mulla valuu silmistä vesi ku nauran niin paljoHitto mä olen väsynyt, nauran niin etten nää miten kronklailen
Paneppa tuubiin haku sanalla Koko ja tutustuEn valitettavasti tuntenut häntä
Eikös siihen hommaan ole joku konekkin, repilaattori, vai mikä se oli?Repii vahalla ni ei tuu
siistit ne siksi että ku-lli näyttäisi isommalleKyllä kainalokarvat ja intimialueen karvoituksen siistin jo hygienia syistä.
No eipäs nyssentään liiotellaSitä on liikkeellä, mulla valuu housuun pissa ku nauran niin paljo
No joo, vähän mun näköinenPaneppa tuubiin haku sanalla Koko ja tutustu
Juu, mut taitaa vahalla olla pisimpään pysyvä vaikutus, ja vähä kivuliaampi, heräskö mielenkiinto?Eikös siihen hommaan ole joku konekkin, repilaattori, vai mikä se oli?
Eikös se ole epilaattori?Eikös siihen hommaan ole joku konekkin, repilaattori, vai mikä se oli?
No ei kyllä kaukana tuokaan oleNo eipäs nyssentään liiotella
Miten tuo sana liittyy asiaan?Hitto mä olen väsynyt, nauran niin etten nää miten kronklailen
Se on ihan hyvä kikka suosittelen kuule sullekkin/ukollessiistit ne siksi että ku-lli näyttäisi isommalle