Eihän sen naama ees näy sen maskin takaa, vai puhutaanko me nyt samasta hemmosta?Oi luoja tota Hardya Banen roolissa
Taas on selviö kuka vierailee unissa
Sen kroppa...huh huh
Eihän sen naama ees näy sen maskin takaa, vai puhutaanko me nyt samasta hemmosta?Oi luoja tota Hardya Banen roolissa
Sen kroppa...huh huh
Näkyy silmät ja kulmakarvatEihän sen naama ees näy sen maskin takaa, vai puhutaanko me nyt samasta hemmosta?
Hö Eihän sille mitään voi, pomon pitää vaan hyväksyä että joskus työtekijät sairastelee enempiKuukausi sitten oli kuumeessa ja töistä pois yli viikon ja nyt olen taas kuumeessa ja flunssassa.Pomo tulee tykkäämään kovin paljon
Kuukausi sitten oli kuumeessa ja töistä pois yli viikon ja nyt olen taas kuumeessa ja flunssassa.Pomo tulee tykkäämään kovin paljon
Ei näy, mutta ei haittaa.Eihän sen naama ees näy sen maskin takaa, vai puhutaanko me nyt samasta hahmosta?
MIstä leffasta puhut? tom hardy vai`?Oi luoja tota Hardya Banen roolissa
Sen kroppa...huh huh
Hyvä herra, me emme taida puhua nyt samasta tyypistäEi näy, mutta ei haittaa.
Ei sille mitään voi. Parempi olla kotona kuin muita tartuttamassaKuukausi sitten oli kuumeessa ja töistä pois yli viikon ja nyt olen taas kuumeessa ja flunssassa.Pomo tulee tykkäämään kovin paljon
Samasta elokuvasta.Hyvä herra, me emme taida puhua nyt samasta tyypistä
Ei niinEi näy, mutta ei haittaa.
MokomaSamasta elokuvasta.
Juu, yön ritarin paluu, neloselta nyt.MIstä leffasta puhut? tom hardy vai`?
Ei tuossa elokuvassa ole mitään naamiopervoja.Ei niin
Mä puhuin siitä hotimmasta herrasta millä ei ole pystykorviaEi näy, mutta ei haittaa.
Joo sori, vähän vaan eksyin aiheestaEi tuossa elokuvassa ole mitään naamiopervoja.
AhaaJuu, yön ritarin paluu, neloselta nyt.
Ei niin
Mä pidin ennen mutta hää on kuulema naistenhakkaaja niin ennyssitten tiedäAhaa
mä pidän Johnny Depistä varsinkin Jack Sparrowina...
Joo kyllä miehessä pitää olla lihasta, mutta ei tollasta tötteröö naamalla..mihin tuotakaan suukottelis?
Vähän enemmän mitä halia
HaukkareihinJoo kyllä miehessä pitää olla lihasta, mutta ei tollasta tötteröö naamalla..mihin tuotakaan suukottelis?
Ei ole. en usko moista. todisteitakin on sitä vastaan. Eikö nainen voi olla hakkaaja? ja miksi kukaan muu ei ole syyttänyt hakkaajaksi kun vain tämä yksi... kyllähän sellaisen käytöksen olisi pitänyt ilmetä jo aiemmin...Mä pidin ennen mutta hää on kuulema naistenhakkaaja niin ennyssitten tiedä
Siis todisteita sitä naistenhakkaaja vaitettä vastaan.Ei ole. en usko moista. todisteitakin on sitä vastaan. Eikö nainen voi olla hakkaaja? ja miksi kukaan muu ei ole syyttänyt hakkaajaksi kun vain tämä yksi... kyllähän sellaisen käytöksen olisi pitänyt ilmetä jo aiemmin...