Tervetuloa vaan, Kysy yksityisviestinä paikka missä voit lankaa väännellä.No jos otan tuon rautalangan ja tulen vääntelemään sitä sinne?
Tervetuloa vaan, Kysy yksityisviestinä paikka missä voit lankaa väännellä.No jos otan tuon rautalangan ja tulen vääntelemään sitä sinne?
Sitten etit sen viestin ja vastaat siihen vaikka sanomalla: tämäEn mä puhelimella pysty, osaa..
Siinä saattaa käydä vielä köpelösti niin sulle kuin rautalangalle...saanko tulla katsojaksi??No jos otan tuon rautalangan ja tulen vääntelemään sitä sinne?
Rautalangalle käy pahiten, se löytyy lopulta paattoman pyllystä.Siinä saattaa käydä vielä köpelösti niin sulle kuin rautalangalle...saanko tulla katsojaksi??
*karjaisee sotahuudon, Ottaa ee:tä tukasta kiinni ja paiskaa matolle**potkaisee pöydän nurin ja heittäytyy painiotteella vastapalloon kiinni*
Tervetuloa vaan, Kysy yksityisviestinä paikka missä voit lankaa väännellä.Rautalangalle käy pahiten, se löytyy lopulta paattoman pyllystä.
Ei täällä ole.Menkää ulos siellä on kaunis kesäilta.
Ei pysty, niin tiukka matsi menossaMenkää ulos siellä on kaunis kesäilta.
*kipittää helmat korvissa kiljuen karkuun ja heittää salaatit taakseen toivoen harmaan vässykän liukastuvan niihin**karjaisee sotahuudon, Ottaa ee:tä tukasta kiinni ja paiskaa matolle*
*hyppää salaatin yli**kipittää helmat korvissa kiljuen karkuun ja heittää salaatit taakseen toivoen harmaan vässykän liukastuvan niihin*
Ja näin voitetaan harmaa!*hyppää salaatin yli mutta kompastuu keskijalkaansa*
En ole ennen ollut tulossa kylään, sanonpahan vaan vaikka ei uskotakaan.Tervetuloa vaan, Kysy yksityisviestinä paikka missä voit lankaa väännellä.
Vai jääkö jälleen kerran puheitten asteelle niinkuin aina ennenkin.
Se on sun osoite. En ole Alg, oma. Ja olen nainen. *paaton tappelee tyttöjen kanssa ja jää häviölle*Omasi muistit mutta en mä ole sinne tulossa. Olet jälleen kerran osoittanut olevasi pelkkiä puheita. Jos sinussa olisi edes puolet miestä mitä kuvittelet niin et huutelisi olemattomia harmaana.
*Ojentaa kukkapuskan ja pullon kuohuvaa*Ja näin voitetaan harmaa!
Ja näin voitetaan harmaan antama musta silmä
En mä sua kotiini kutsukkaan vaan paikkaan missä saat näyttää rautalangan vääntely taitosi. Mutta puhetta ja selittelyä jälleen kerran.En ole ennen ollut tulossa kylään, sanonpahan vaan vaikka ei uskotakaan.
Hieno mies kun piiloutuu olemalla nainen. Onko mekko hyvin?Se on sun osoite. En ole Alg, oma. Ja olen nainen. *paaton tappelee tyttöjen kanssa ja jää häviölle*
Laitas nyt se foliohattu vähän löysemmälle...sitä paitsi niinhän sä ootkin.Ihme harhat tuolla on kun kaikista luulee että ne on alkoma...
Kyllä se oli joku kaltaisesi harmaa joka siitä ensin mainitsi ja varmasti A*gomalla on lusikka tässäkin sopassa.Ihme harhat tuolla on kun kaikista luulee että ne on alkoma...
Ihan erihenkilö. Kyllä se varmaan tässäkin ketjussa on käynyt mutta minä se en ole.Hieno mies kun piiloutuu olemalla nainen. Onko mekko hyvin?
Mulle on kyllä pikkulinnut laulaneet että joku teistä on nainen.
Syytä ittees silti.Ihan erihenkilö. Kyllä se varmaan tässäkin ketjussa on käynyt mutta minä se en ole.
Mulla ei ole harhoja kiitos kysymästä, mutta ketjun perusteella sinulla on ja suosittelen piipahtamaan antamassani osoitteessa. Voit saada niihin apua.Kyllä se oli joku kaltaisesi harmaa joka siitä ensin mainitsi ja varmasti A*gomalla on lusikka tässäkin sopassa.
Mites sinun harhat jaksaa?
No en syytä. En ole mikään ruma ja karvainen mies. Sitä voisi syyttää kun se on kirjautunut mutta silti pelleilee täällä aina välillä harmaana.Syytä ittees silti.