vierailija
No vaikka sinä olisit paikalla katsomassa niin et uskoisi kuitenkaan, harhasi on niin voimakkaatMillä senkin todistat?
No vaikka sinä olisit paikalla katsomassa niin et uskoisi kuitenkaan, harhasi on niin voimakkaatMillä senkin todistat?
Näytäppäs niitä viestejä minkä perusteella mulla on harhoja?Mulla ei ole harhoja kiitos kysymästä, mutta ketjun perusteella sinulla on ja suosittelen piipahtamaan antamassani osoitteessa. Voit saada niihin apua.
Minä voitin koska sinä karkasit ikkunasta. LuovutusvoittoLaitas nyt se foliohattu vähän löysemmälle...sitä paitsi niinhän sä ootkin.
No nyt erotit Algoman. varmaankin se umpimielisyys.Kaikkihan sen tietää, Al*oman ja P*ulan tunnistaa harmaista aina. Siinä oliskin sopiva pari toisilleen. Molemmat umpimielisiä jankuttajia.
Lue ketjua taaksepäin. Ja muitakin ketjuja joihin olet kirjoittanut. Luulet kaikista aina että ne on alkoma. Mä en voi yksityisviestiä laittaa kun en ole rekisteröitynyt.Näytäppäs niitä viestejä minkä perusteella mulla on harhoja?
Sillä aikaa muut harmaat voi keskenään kinastella kuka on kuka ja kuka on eniten sekasin.
Poistun muualle, jatkakaa keskenänne.
Odotan sitä yksityisviestiä, mutta turhaan niinkun aina ennenkin.
Myöhästä, me juotiin se pullo puokkiin rosin kanssa joMinä voitin koska sinä karkasit ikkunasta. Luovutusvoitto
*elli nyt se kimppu ja kuohuvat tänne*
Elena tyhjensi jo kuohuvan ja hukkas kukatMinä voitin koska sinä karkasit ikkunasta. Luovutusvoitto
*elli nyt se kimppu ja kuohuvat tänne*
Vaadin uudetElena tyhjensi jo kuohuvan ja hukkas kukat
Olet kännissä, et pysty kopistelemaan arvovaltaisen ryhdikkäästi pois vaan konttaat.. Hik...Myöhästä, me juotiin se pullo puokkiin rosin kanssa jo
*hieroo kukkapuskan harmaan naamariin ja kipittää kengät kopisten mutta arvovaltaisen ryhdikkäästi tilanteesta pois*
Olen kännissä, en pysty kävelemään arvovaltaisen ryhdikkäästi pois joten ryömin..Hik...
Mulla ei ole mitään tekemistä kenenkään sekoilun kanssa.Hyvin on alkoma onnistunut ja mennyt paattoman pään sisään, luihin ja ytimiin kun luulee aina jokaisesta että se on alkoma.
Paaton luulee kaikista että se olet sinä. Sillä on harhojaMulla ei ole mitään tekemistä kenenkään sekoilun kanssa.
Olen huomannut sen.Paaton luulee kaikista että se olet sinä. Sillä on harhoja
Niin just! Mustat ilkeilee.Mulla ei ole mitään tekemistä kenenkään sekoilun kanssa.
Apua paaton on alkoma. Se meni pois ja toinen tuli tilalle..
No eikö se ole hyvä että lima tulee pois? juo jotain kuumaaYskiessä lähtee limaa kurkusta
On mutta tuntuu inhalta. En pysty juomaan kuumaa kun ei maistu.No eikö se ole hyvä että lima tulee pois? juo jotain kuumaa
Kaada timjamin (se yrtti) päälle kuumaa vettä ja anna sen jäähtyä ja makeuta vaiks hunajalla ja hörpi kun pahasti yskittää.On mutta tuntuu inhalta. En pysty juomaan kuumaa kun ei maistu.
Ei ole timii.Kaada timjamin (se yrtti) päälle kuumaa vettä ja anna sen jäähtyä ja makeuta vaiks hunajalla ja hörpi kun pahasti yskittää.