Kepsiinhoro
Mun limppu on märkä ja liukasNo onpa kuivakkaa touhua
Mun limppu on märkä ja liukasNo onpa kuivakkaa touhua
Luultavasti tuli ylemmältä taholta kielto kiusata liikaaTäältä hävisi yksi Neidarin viesti
Voin levittää liukkaan lettuni naamallesi, on liukas.No onpa kuivakkaa touhua
Älä matki apinaVoin levittää liukkaan lettuni naamallesi, on liukas.
Mikä viesti poistui?Luultavasti tuli ylemmältä taholta kielto kiusata liikaa
Huomenta, ettet vaan paininut unissasi?Huomenta,tuulee hemmetisti ja oli huono yö/ aamuyö
Ei meinannu saaha unenpäästä kiiinni,sitten ku nukahin,niin heräsin ekan kerran puoli 5,sitten taas tunnin päästä ja torkuin kunnes kello soi 7.20. väsyttää ja fyysinen väsymys iski aamuyöstä käsivarret ja jalat oli väsyneet ja raskaat,ihan ois tehnyt jonkun raskaan fyysisen suorituksen.
Huomenta,tuulee hemmetisti ja oli huono yö/ aamuyö
Ei meinannu saaha unenpäästä kiiinni,sitten ku nukahin,niin heräsin ekan kerran puoli 5,sitten taas tunnin päästä ja torkuin kunnes kello soi 7.20. väsyttää ja fyysinen väsymys iski aamuyöstä käsivarret ja jalat oli väsyneet ja raskaat,ihan ois tehnyt jonkun raskaan fyysisen suorituksen.
HuomentaHuomenta
Heräsin jo kyllä pari tuntia sitten, söin aamupalankin
..ja nyt jätän tämän ihan vaan tähän.
katso liitettä 9341
Oliskin mut ei. Jep ei kiva oloHuomenta, ettet vaan paininut unissasi?
No joo, ikävää tuollainen.
Länneltähän ne voimakkaimmat virtaukset tulee!!!Huomenta!
Täällä kello ei ole vielä kahdeksaa mutta muut nukkuvat yhä. Tuuli on yltynyt yön aikana aikalailla ja kääntynyt puhaltamaan lännestä. Aallot lyövät rantaan harvemmin mutta eilistä voimakkaammin. Enää en uskaltaisi uimaan.
Onpa ikävää *halaus*Huomenta,tuulee hemmetisti ja oli huono yö/ aamuyö
no miten niistä entiset tuli?Huomenta! Tai päivää!
Päiväkodista kävivät luistelemassa porukalla, tarjouduin apulaiseksi kun oli aikaa
Ja villiveikkaus että jalassa olleet lenkkarit on entiset goretexit
Onneks sentään halvimmasta päästä
Nyt kahvia ja croissanttia kiiiitos!
No ainaki pinnote paskana, aika monta luistimen iskua ja potkua niihin tulino miten niistä entiset tuli?
njet ponimai
ahaa, olis pitäny varmaan jalassa olla jotku metsurin turvasaappaatNo ainaki pinnote paskana, aika monta luistimen iskua ja potkua niihin tuli
Onneks omat varpaat pysy ehjänä
Toisessa on siis ihan reikä, en tarkemmin niitä nyt jaksanu syynätä, kyl sen sateella sit huomaa onko kestoa vai ei
Pääasia et oli hauskaa, ihania nuo kaikki metrin mittaiset mukelot kun pyörivät ja muksahtelivat ja aina vain yrittivät uudelleen
Turvakengät olis olleet hyvät ja tosiaan varrella, sääressä muutama mukava mouku Mut hyvin nuo loppua kohden meni, seuraavalla kerralla valtaosa pysyy pystyssä jo paljon paremminahaa, olis pitäny varmaan jalassa olla jotku metsurin turvasaappaat
Päivän viilaus, valikoiduit juuri uhriksi satunnaisotannalla:no miten niistä entiset tuli?
njet ponimai
Miten ne sut potki ja hakkas. Oon ollu joskus pienten ryhmän kans jäällä eikä ne raadellu.Turvakengät olis olleet hyvät ja tosiaan varrella, sääressä muutama mukava mouku Mut hyvin nuo loppua kohden meni, seuraavalla kerralla valtaosa pysyy pystyssä jo paljon paremmin
No kun piti käsistä kiinni ja muksahti kumoon, ei ne ny koko aikaa mut muutama osuma tuli. Voi olla että mulla oli vähän hitaat refleksit ja kun yritin ettei ne satuta itteään ni en lähteny/ehtiny alta poisMiten ne sut potki ja hakkas. Oon ollu joskus pienten ryhmän kans jäällä eikä ne raadellu.