Pitäsköhän varuks laittaa karhukirjekkin heti niin eivät uskalla jättää maksamattaJep, lähetetään sinne vaan laskun kera
Ellu myy ne käytettynä mekolle eteenpäin
Tuossa yhdessä hengenvaarallisesti läski jaksossa yksi kertoi, että heillä oli lukko jääkapissa, kun hän oli nuori. Tämä kuulemma johti siihen, että hän syö kaiken mitä käsiinsä sitten sai
Maksaako joku sulle tuosta kyttäämisestä jotaki?Täältä hävisi yksi Neidarin viesti
Ellu myy ne käytettynä mekolle eteenpäin
SugarDanny on aivan kurkoMeillä oli hetken aikaa maailman nuorin pääministeri, sitten Itävalta ramas ja niillä nyt nuorin. Kehitys on huolestuttavaa, kohta meillä on niin nuori pääministeri että se kelpais jo Dannyllekki..
Mää söin niitä joskus 80 luvun lopulla viimeksOih, mä en oo köyhiä ritareita syönyt sitten lapsuus ajan
No niihin aikoihin minäkin, voi olla että hivenen 90 päälleMää söin niitä joskus 80 luvun lopulla viimeks
Löysin mun vanhan kotitalousvihon missä oli itse kirjoittuja reseptejä. Huomasin, että opella ei näköjään ole ollut huumorintajua, koska hän oli korjannut mut köyhien piparien otsikon oikeinMää söin niitä joskus 80 luvun lopulla viimeks
Saat kympin kappaleelta, kotiin tuotuna.Meneekö pillukarvat kaupaksi?
Tulee kallis toimituskulu.Saat kympin kappaleelta, kotiin tuotuna.
Algoman osoitteen tiedätkin
Son just nuinNyt loppuu akku ja kelloki on kiitettävissä lukemissa joten mun on aika mennä näyttään nukkumatille kaapin paikka.
Hyvää yötä teille kaikille!
Sole poka mikhän, nukkumhan vainMun on pakko myös mennä tutumaan. Huomenna koko päivä turhia palavereja, keskiviikkona turha palaveri ellun nurkilla ja torstaina taas palaveria täällä. Jää taas kaikki oikeat työt tekemättä...
Hyvät yöt kaikille!
Lispetin kohtalon hetket puhelimella jatkuuOnks teidän wupit toiminu hyvin? Mä en pysty kirjottaa wuppiin mittää.
Kirjoitus on päivityksen jlk alkanu tilttaa vähän jokap puolella.
Ei kyl näy mitään boksissaNyt toimii yyveet! Tiiä mikä lie häikkä.
Tää luuri on sekoillu ihan huolella päivityksen jlk.
Mie yritin tuota kans ja ei tullu ko yks sääliviestiEi kyl näy mitään boksissa
Köyhä(äkin köyhemmä)t ritarit on kyl nameja! Kannattaa tehdä.Oih, mä en oo köyhiä ritareita syönyt sitten lapsuus ajan
No onpa kuivakkaa touhuaMie yritin tuota kans ja ei tullu ko yks sääliviesti