Odotin, että fedex nouti yhden paketinmissä sää?
Odotin, että fedex nouti yhden paketinmissä sää?
No ne toimii vieläHuulet törrölle sitte
Ne pallikarvat vaiOdotin, että fedex nouti yhden paketin
Täh?Ne pallikarvat vai
Lupas antaa ilmasiksi.Täh?
Myykö kalamies pallokarvojaan?
Paljon ne maksaa kpl?
Ne pallikarvat vai
Mää mittää pallikarvoja myy. Autan korkeintaan maanmiestä hädässä.Täh?
Paljon ne maksaa kpl?
Euron kpl. Mä otan välitys palkkion 50 senttiä, Kalamies saa loput+hoitaa verotTäh?
Paljon ne maksaa kpl?
No mitäs tarjoat?Täh?
Paljon ne maksaa kpl?
Sä oot huono kauppamies Heitä ite eka kova hinta ja sitten vasta vartoot toisen tarjoustaNo mitäs tarjoat?
Hommaa sää asiakkaat, niin mä hoidan loputEuron kpl. Mä otan välitys palkkion 50 senttiä, Kalamies saa loput+hoitaa verot
Montako sataa laitetaan?
No sitä varten sä hoidatkin välityksen...Sä oot huono kauppamies Heitä ite eka kova hinta ja sitten vasta vartoot toisen tarjousta
Aattele ny...ihan ilmatteeks saat kassillisen niitäLupas antaa ilmasiksi.
Jos kaupataan kerää koko sarja tyylillä, keräily kun tuntuu olevan nyt in. Tehdään piilo pusseja ja sit on kiva yllätys onko ne pimpsa vai pallikarvojaMeneekö pillukarvat kaupaksi?
hahhhahhhaaahhhaaaa....aaahhaahaaa...mekko kerkes jo kertoo, että ilmaseks niitä jakeletNo mitäs tarjoat?
Ellu on eka, @m.e.k. sä varmaan ostat ku Ellukin, ootte sit samiksii, eiks niin?Hommaa sää asiakkaat, niin mä hoidan loput
Se tarjous meni jo ja vihelsi mennessään. Kohde loukkaantui tulisesti, koska meinasi lähteä liian halvallaAattele ny...ihan ilmatteeks saat kassillisen niitä
Siksi tää firma ei ole oikein ottanut tuulta purjeisiin vielähahhhahhhaaahhhaaaa....aaahhaahaaa...mekko kerkes jo kertoo, että ilmaseks niitä jakelet
Ellu myy ne käytettynä mekolle eteenpäinEllu on eka, @m.e.k. sä varmaan ostat ku Ellukin, ootte sit samiksii, eiks niin?
Tuossa yhdessä hengenvaarallisesti läski jaksossa yksi kertoi, että heillä oli lukko jääkapissa, kun hän oli nuori. Tämä kuulemma johti siihen, että hän syö kaiken mitä käsiinsä sitten saiEn ilkeä olla enää itteni kanssa...tein päivällä niitä appelsiini-mokkapaloja. Mutta! Illalla leipasin vielä köyhiä ritareita. Pitää kehitellä joku lukko ja salakoodi tuonne keittiöön jonka vaan mies ja muksut tietää.
Oih, mä en oo köyhiä ritareita syönyt sitten lapsuus ajanEn ilkeä olla enää itteni kanssa...tein päivällä niitä appelsiini-mokkapaloja. Mutta! Illalla leipasin vielä köyhiä ritareita. Pitää kehitellä joku lukko ja salakoodi tuonne keittiöön jonka vaan mies ja muksut tietää.