Olut on hyvää tuopissa.Olut haisee ja olut maistuu pahalle...noin, nyt se tuli sanottua.
Olut on hyvää tuopissa.Olut haisee ja olut maistuu pahalle...noin, nyt se tuli sanottua.
Sua odottaa täällä kaslerpihvi ja huoneenlämmin olut, jos tulet kyläänOlut haisee ja olut maistuu pahalle...noin, nyt se tuli sanottua.
Saunaoluen juon ja sekin pitää vääntää väkisinOlut on hyvää tuopissa.
Älä tuhnuta minun edessäKyä näin o*nostaa nenän pystyyn Kalamiehen eessä ja tuhahtaa* Tuh!
Olut on hyvää viemärissä.
Yrität sitte tällä lailla saada minut päivälliselle teille aaahhhaaahhaaa EI!Sua odottaa täällä kaslerpihvi ja huoneenlämmin olut, jos tulet kylään
Juo jotakin muuta.Saunaoluen juon ja sekin pitää vääntää väkisin
Yrität sitte tällä lailla saada minut päivälliselle teille aaahhhaaahhaaa EI!
No eiköhän me todellisuudessa saada sinut tyytyväiseksi. Kyllä me kai sinut niin hyvin tunnetaan jo
Yrität sitte tällä lailla saada minut päivälliselle teille aaahhhaaahhaaa EI!
No minnes ajattelit mut viiä?Täälä perkele ihan nuin vain ollaan vaikka on itsepäisyyspäivä!
Pitäisisi kuorossa kiittää seuraavia henkilöitä: (ei järjestyksessä)
Adolf Hitler
Simo Häyhä
Onni P******arju
Suomalainen Sisu
Adolf Ehrnrooth
Mannerheikki
Muutama satatuhatta sotilasta
Juu, poppareita ja munaa - ei muuta!!No eiköhän me todellisuudessa saada sinut tyytyväiseksi. Kyllä me kai sinut niin hyvin tunnetaan jo
Poppareita ja pepsimaxiaNo eiköhän me todellisuudessa saada sinut tyytyväiseksi. Kyllä me kai sinut niin hyvin tunnetaan jo
Nollakolaa...Poppareita ja pepsimaxia
Ai kamala!En tietenkääm roiski väkisin, jos joku ei halua. Ja makuasioista ei sovi kiistellä
Ja kanasalaatti!Nollakolaa...
Mama nuudeleita ja tulinen kanakastike siihen kylkeen.
Kanasalaatti on kyllä herkkua.Ja kanasalaatti!
Kanasalaatti on kyllä herkkua.
Pahoittelen, jos särjin jonkun herkän mielenKM alkaa taas perwoilla täällä!
Mitennii munaa?Juu, poppareita ja munaa - ei muuta!!
Tulipa mieleen, että onko tuo Niilo Oulusta?
Entä lipeäkala?Mitennii munaa?
Mä tykkäisin suolakalasta
Paistat usein munaa pannullaMitennii munaa?
Mä tykkäisin suolakalasta
Pahoittelen, jos särjin jonkun herkän mielen