Nyt kun se tuli mieleen, kannattaa heti ryhtyä tuumasta toimeen. Käy hyvin vaikka olkkarin sohvaan nojaten, voit katsella kättelyä samalla kun mies lykkii.Hei mullakin tuli toi mieleen
Nyt kun se tuli mieleen, kannattaa heti ryhtyä tuumasta toimeen. Käy hyvin vaikka olkkarin sohvaan nojaten, voit katsella kättelyä samalla kun mies lykkii.Hei mullakin tuli toi mieleen
Missä heviletin tiipiissä työ asutte?Meillä ei ole ikkunaa
Jaa kuka mies?Nyt kun se tuli mieleen, kannattaa heti ryhtyä tuumasta toimeen. Käy hyvin vaikka olkkarin sohvaan nojaten, voit katsella kättelyä samalla kun mies lykkii.
Eikö siihen ollut oikeasti useampikin syy?aika moni näkyy muistan kahden kynttilän alunperäsen merkityksen
pisteet siitä
Kuulostaa hjuvalta teijen lähipäivien jutut...ja aivan varmasti saadaan lunta että päästään tekeen lumienkuleita
Mä kaipaan lunta tään pimeyden keskelle
Ystävät on ihan parasta terapiaa tällä hetkellä
Juur päättivät keskenään, että ens viikolla mennään Turkuun morjestaan yhtä sinne kadonnutta lammasta ja viedään hänet kihlattunsa kanssa pizzalle
Herttinen sentään, et todellakaan saa!!!
Wanha uusiVaan nyt toivottelen ihan jokaiselle yhessä ja erikseen oikein ihanan leppoisaa iltaa
Pitäkää huolta itestänne ja toisistanne
...kuka on muute m.e.k? Joku uus vai vanhanen? No eniveis teretulemast
No huh, vaikka kyllä kissa nuolee mielelläänJaa kuka mies?
Mä asun tällä hetkellä kissan kanssa...sun pitäs kanssa alkaa päivittää ittees ajantasalle
En katsonut silloin kun kysyit. Niin en osannut vastata.Iha ite piti selvittää sit sekin kun te vaan katsotte Juhlia!
Tim Sparv, jalkapallonpelaaja. Oishan mun se pitänyt keksiä mut ku en keksinyt.
minun tietoon vain yksiEikö siihen ollut oikeasti useampikin syy?
En kyl jaksa etsiä, pääasia että palavat.
Taidan minäkin kohta kömpiä sänkyyn.En kyl jaksa noitakaan pippaloita tuijottaa.
Illanjatkot!
*kömpii sänkyyn*
Sori mä melkein nukahin sohvalle kun yritin seurata millon Rinne & kumppanit saapuvat bailuihinIha ite piti selvittää sit sekin kun te vaan katsotte Juhlia!
Tim Sparv, jalkapallonpelaaja. Oishan mun se pitänyt keksiä mut ku en keksinyt.
Nöyyyy*piilottaa sakset ja sahanterät*Ja taijan mie saaha
Kyyneleet valui täälläkin!Kyllä jotenkin liikutti ja tippa tuli silmäkulmaan kun katsoi veteraanien menoa linnanjuhliin..
Yksikin veyeraani oli mennyt jo 15 vuotiaana mukaan sotaan.
Hienon työn tekivät. Kunnioitan.
Tätä sen olla pitääKohta itsenäisyyspäiväsauna!
Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!
Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!
Säähän raiskaat suomalaisen saunakulttuurin noilla nykyrendeilläs, ei ihme että sait alapeukun ruutikseltaKohta itsenäisyyspäiväsauna!
Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!
Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!
Vähän olutta löylyveteen, niin se riittää aromiksi. Mulla lukee saunan seinällä, että saunassa ei kuulu tehdä mitään, mitä voi tehdä saunan ulkopuolellaKohta itsenäisyyspäiväsauna!
Liikuttaa moinen. 90v terässetiä ja tätejä ja osa jo melkein 100v ja silti niin reippaana menossa juhliin ja monet omilla jaloilla. ja ne tarinat sodasta ja kaikki kauheudet mitä joutuivat kokemaan.Kyyneleet valui täälläkin!